RS2000 Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 (endret) I dag har sikkert mange av oss mengder av hardware liggende. Hvis man har mye nok, hvordan vil det da bli som veggdekorasjon? Det er jo en sprø idé ( ), men det gir et krystallklart signal om at her sitter det en som virkelig er skarp på data. Tanken har slått meg flere ganger det å pynte veggen i datakroken med div. kort. Innrømmer at dette kan se litt sykt ut ( ), men kanskje noe for ekstreme datafriker. Noen andre tanker? Endret 12. april 2004 av Diverse Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 mange som gjør sånt. Henger opp ødelagte komponenter Lenke til kommentar
pdiddy Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Jeg har en gammel AMD Duron liggende i en skuff, og jeg vurderer å lage en nøkkelring av den. Det kunne jo blitt kult Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Jeg har en 256kB SIMM som nøkkelknippe. Har også en P4 2,26GHz som jeg tenkte å bruke som nøkkelknippe, men pinnene var litt skarpe (lager hull i lomma). Lenke til kommentar
pdiddy Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Hehe, hørtes morsomt ut! Men jeg vet ikke va jeg skal bruke til å skjære hull med. Hva hadde du tenkt å bruke for å lage hull i P4'en? Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 Det er vel bare å borre i vei tror jeg. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Dremel m/metallborr eller noe. Skal jo ikke borre i selve kjerna Og P4-ene har jo et ferdig hull i heatspreaderen. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Hadde vært knas å montere noen komponenter og sprayet dem i UV-reaktiv spray, og deretter hatt Blacklights rundt Spesielt? Små tøft? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 (endret) Her henger det kun et NF7-S, men til dags dato henger det et GF4 Ti4200, 2 disker og et par nettverkskort der i tillegg. Endret 12. april 2004 av Satrucci_ Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 (endret) Hehe, har 2 ødelagte Mobo(Nf7 1.0 og Epox ep6vba) pluss det gamle kabinettet mitt med en grønn lyspære inni(Utrolig hvor mange sprekker som blir synlige i mørket) Har desverre ikke noe digcam å ta bilde med Skal kanske henge opp det gamle tastaturet mitt også. Endret 12. april 2004 av Lautsprecher Lenke til kommentar
hm87 Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 ok..! Istedenfor å henge opp og ødelegge datakomponenter, kunne dere jo heller sendt de til meg..? hvis de funker... Lenke til kommentar
svennand Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Jeg har en gammel AMD Duron liggende i en skuff, og jeg vurderer å lage en nøkkelring av den. Det kunne jo blitt kult husker på tronica en gang i tiden (stort lan arrangement i ålesund) laget jeg meg prosessor smykke, kategorisert fra 386 og fram til amd xp tbird 1200mhz... gigasmykke... veeeeldig tøft. fikk masse oppmerksomhet på det ja =) var vel på størrelsen med ali G sitt dollartegn det og en kombinasjon med rosa skjorte skapte mye positiv oppmerksomhet Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 hehe.. jeg har også et gammelt hk hengenes på veggen etter pappa sin 500 mhz har ikke bilde desverre Lenke til kommentar
SverreD Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 (endret) Har selv en intel 386sx med hovedkort hengende på veggen. Med både en åpnet harddisk og disketstasjon tilkoblet også på veggen. Ser kult ut Har en ødelagt brenner her som jeg også skal skru opp og henge opp sammen med dem. Edit: Har faktisk et netverkskort i den også som er koblet til et annet som henger på veggen Endret 12. april 2004 av Svedda Lenke til kommentar
Musty Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 er jo kjipt å henge opp ting som ikke virker da. Min bror hadde en gammel 486 hengende på veggen på kontoret på hans gamle jobb. Psu og alt, og den funket helt fint. Han hadde naturligvis ikke skjerm og tastatur/mus koblet til da, og strømledning var heller ikke koblet i, men han kunne jo gjøre det hvis han ville Lenke til kommentar
SverreD Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Det ser jo kult ut uansett om det virker eller ikke, så lenge det ser i orden ut. Hadde harddisken vert knust osv, hadde det jo ikke vert så kult, men når den ser ut som den skal blir det jo fin veggkunst. Lenke til kommentar
H2H Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Har to gamle ødlagte hardisker som jeg har åpnet hengende på veggen over pcen sammen med et Socket 7 hoved kort.... d var tider H2H Lenke til kommentar
h0bbel Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 er jo kjipt å henge opp ting som ikke virker da. Min bror hadde en gammel 486 hengende på veggen på kontoret på hans gamle jobb. Psu og alt, og den funket helt fint. Han hadde naturligvis ikke skjerm og tastatur/mus koblet til da, og strømledning var heller ikke koblet i, men han kunne jo gjøre det hvis han ville Hey! Den funket som en kule den, og den gikk som webserver en stund. (Det er litt vanskelig å få gjort slike ting i Telenor nå, siden de skal ha nye bygg overalt. Like greit at jeg byttet jobb. ) Lenke til kommentar
Dummie Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 ok..! Istedenfor å henge opp og ødelegge datakomponenter,kunne dere jo heller sendt de til meg..? hvis de funker... Når en komponent er ødelagt,innebærerdet vel at den ikke virker? doh.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå