NiS Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Jeg trenger hjelp! Har kommet til 83% på prince of persia men kommer meg ikke videre. Er i en stor rund hall med vann i midten og en statue av ei dame. Masse åpninger, men ingen fører noe sted. Hvor skal jeg og hvordan kommer jeg meg dit? Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Jeg trenger hjelp! Har kommet til 83% på prince of persia men kommer meg ikke videre. Er i en stor rund hall med vann i midten og en statue av ei dame. Masse åpninger, men ingen fører noe sted. Hvor skal jeg og hvordan kommer jeg meg dit? Du må bruke ørene dine. Lenke til kommentar
NiS Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 Noe mer spesifikk hjelp hadde jeg satt pris på Lenke til kommentar
NiS Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 Yaaaaa!!!!! Jeg klarte det!!! Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 (endret) Yaaaaa!!!!! Jeg klarte det!!! Wooho fint for deg! Vet at dette er stress, sleit selv med dette i POP og fant det ut, men skull jeg forklart det til noen ville jeg hatt problemer! Endret 15. april 2004 av Wooho Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå