Noop Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Hei, Jeg har et par peltier elementer! og jeg vet ikke helt om de fungerer korrekt. Jeg setter på 12v og den ene siden blir GANSKE varm og den andre blir litt kald oxo blir den oxo varm! men setter jeg på vannkjøling på den varme siden blir den kalde siden litt kaldere. men jeg oppnår ikke no frost eller noen ting! Gradene ligger på 51-69 C når jeg gamer på standar klokk som tilsvarer 3,2 Ghz... Lurer på om noen kunne hjelpe meg!!! (Har coldplate av kobber oxo i bruk) Mvh, Noop Lenke til kommentar
Acid Burn Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 les her... det kan ha utviklet seg hotspots på elementet ditt fordi du har kjørt elementet uten kjøling... Lenke til kommentar
Noop Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 Ja, skal lese igjennom den nå! men det kan jo være hotspots har oppstått. men da jeg først testet med 12v var det kun i maks 10 sek. men ingen antydning i det hele tatt til frost eller noen spesiell form for kulde! Peltier står nå på, og nå som ideal, er det 41 grader C + på cpu'n!!! hmmm Lenke til kommentar
Acid Burn Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 det er veldig høyt....! noen andre på forumet lå på 7*C på en 2500 XP barton... har du utsatt elementet for hardt press? som det står i den posten så kan hardt press føre til hotspots... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå