Simen1 Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 (endret) Beklager at jeg bryter litt inn her, men jeg har noen lignende spørsmål: Finnes det noen enkel "how to guide" på hvordan man setter inn en ny bios (chip)? Og noen enkel sammenligning over hva de forskjellige chip'ene tilbyr og ikke tilbyr av muligheter. Selv er jeg hovedsaklig på utkikk etter et bra system for avspilling av diverse videofiler og mp3 fra CD og kanskje også mulighet til å kjøre u-autorisert kode. Ønsker bare å sette inn chip'en som trengs og få det til å fungere med en gang. Hvilke norske leverandører tilbyr chip'er til OK priser? Forresten så har THG en lang artikkel om moddede Xbox'er og deres "multimedia capabilities". Endret 11. mai 2004 av Simen1 Lenke til kommentar
newsflash Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Jeg vet at de hadde en sammenligning av de forskjellige chippene på http://www.xbox-scene.com før, men jeg fant den ikke igjen nå. Men det har ikke noe særlig å si hvilken chip du velger for funksjonene du kan få etter at du har chippet xboxen. For det er det programmene som avgjør. Her er det noen enkle guider på hvordan man installerer Executer 2.3 chippene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå