Cascade Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Har endelig fått meg adsl, så jeg kan spille på nett uten å ha 99999999 i ping. (Hadde modem før). Så nå tenker jeg på å kjøpe HL og få en original cd-key. Men lønner dette sef? Nå som CZ har kommet, vil det ikke ta over. Og viss jeg kjøper CZ istedet vil jeg kunne spille mot folk som bare har vanlig CS? Og tilslutt hvor går det egenlig an å kjøpe HL i Trondheim? Det er ingen som legre fører det. Må jeg da kjøpe på nettet? Lenke til kommentar
monkey island Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Hva om du bare spiller. Enemy territory? Det er gratis og mye morsommere.... Dette var ganske offtopic, men.... Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Nå har ikke jeg spilt CZ, men det er få spill i FPS-sjangeren som slår gode, gamle Half-Life! Lenke til kommentar
MokkaKaffi Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 battlefield vietnam! Det ruler cs til de grader! Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 (endret) For å svare på spørsmålet... Du kan like godt kjøpe gode gamle HL, da CZ bare er CS 1.6 med en _tanke_ forbedret grafikk og elendig singleplayer-del. edit: Og ja, så vidt meg bekjent så er CZ kompatibelt med CS 1.6 Endret 12. april 2004 av SBS Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Condition Zero vil nok aldri ta fra Half-Life noe som helst nei, for maken til ELENDIG spill skal man lete lenge etter. Dusteboter, håpløse "oppdrag" og ellers et utrooolig simpelt spill. Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Skaff deg BF Vietnam gutt! Lenke til kommentar
BluE_fUnc Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Skaff deg BF Vietnam gutt! sier en "pakkis" ? Lenke til kommentar
Döden Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Skaff deg HL: 1. Du får cd-key til CS 1.6 som er way better than CZ. 2. Du får gode gamle Half Life. 3. Det er billigere. Lenke til kommentar
DaWeed Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 og spaceworld på trondheim torg har Hl =) Lenke til kommentar
medlem-42062 Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Condition Zero vil nok aldri ta fra Half-Life noe som helst nei, for maken til ELENDIG spill skal man lete lenge etter. Dusteboter, håpløse "oppdrag" og ellers et utrooolig simpelt spill. Det har du jaggu rett i! De klovnene har jo regelrett voldtatt cs dynamikken, og lagt til kjedelige oppdrag og idiotiske boter. Kjøp heller half life du gutt! det er spill det Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 kjøp half life og vent til half life 2 kjem Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 kjøp half life og vent til half life 2 kjem Da skal han vente lenge... Hvorfor ikke utvide horisonten litt og spille andre spill en CS? Foreslår BF: V, BF: 1942, Pandora Tomorrow... Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 kjøp half life og vent til half life 2 kjem Da skal han vente lenge... Hvorfor ikke utvide horisonten litt og spille andre spill en CS? Foreslår BF: V, BF: 1942, Pandora Tomorrow... Ja, Far Cry istaden for splinter cell pandora tomorrow! Lenke til kommentar
LogouT Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Må nok si meg enig med Treblad her, Half-Life eier CS til de grader. Det elendige fjortismiljøet som har utviklet seg omkring CS er forkastelig... Forøvrig vil jeg også anbefale å kjøpe originalt HL. Se over for grunner. Lenke til kommentar
insider Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 half life er 10 gnager bedre en CZ CZ er jo cs 1,6 ikke akuratt at jeg er noe stor fan av cs eller hl: Røti Grafikk Lenke til kommentar
Tim Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Starcraft og Battlefield Vietnam er alt man trenger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå