^fmj Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Når jeg starter divx fila så er lyden ok, men etter cirka etter 3 min så har lyden en lagg på rundt 1-2 sekunder. Windows media player korrigerer dette etter en stund, men det er utrolig irriterende. Er det noen der ute som vet om et program jeg kan bruke til å ordne på lyden? Eller andre løsninger på problemet mitt. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 jeg har hatt noen slike problem.. men jeg byttet til PowerDVD.. synes det funker bedre til å se film med.. Vet ikke om dette fixer problemet da.. kanskje du har et gammalt codec eller no... Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 Har ny codec inne og jeg har prøvd å spille av filen i powerdvd, Alpha divx player, WMP og The core media player Lenke til kommentar
diversity Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 (endret) øh... ok.. da vet ikke jeg så mye.. du kan jo gå inn på divx-digest.com.. der har de mye stasj til redigering og avspilling.. kanskje du finner det du trenger.. Edit: fikset link DivX digest Endret 13. april 2004 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå