Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor tror dere TG03 blir avholdt? Det er jo nok en gang bevist at Vikingskipet ikke holder mål med tanke på plass til alle som ønsker å delta på TG. Men hvilke haller i Norge er egentlig større? Kanskje den nye messehallen på Lillestrøm blir større.. Men selv stemmer jeg for å ha det i en nedlagt hangar på Fornebu :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-02 12:00, eunaas skrev:

...hum du har jo nesten over et år på å skaffe billetter så jeg trur ikke det blir noe problem! (påasken kommer senere neste år!)

men det blir vel arrangert i vikingskipet? har man noe valg?

HA! personlig mener jag at alt skal flyttes "hjem" til lillestrøm!

Lenke til kommentar

Quote:

eunaas skrev (2002-04-02 12:00):

...hum du har jo nesten over et år på å skaffe billetter så jeg trur ikke det blir noe problem!

det hjelper jo ikke at det er et år til neste gang når billettene er utsolg noen timer etter at det er lagt ut. Det var jo et år mellom tg01 og tg02 også, men det var jo mange som ikke fikk billett.

Lenke til kommentar

Hei!

Vel,eg har vært på The Gathering i 5år..Og det har blitt større og større "rift" om bilettane etter som åra har gått..Serlig i år og i fjor..

Det har tidligare vært snakk om å flytte dataarrangementet til eit anna sted pga at Vikingskipet begynner å bli lite..Det er mange som vil komme men,som ikkje får bilett..

Også kan det være ein liten faktor at det er litt surt å ikkje være størst lenger..

Grunnen til at dei ikkje har flytta før kan også være at dei ikkje har fått i havn ein avtale andre plassar dei tidligare åra..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...