Senitel Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Hei.. Jeg har et irriterende problem, min internet linje fra Telenor 704kb/s er så sinnsykt ustabil.. Av og til jobber den, og av og til overføres det ikke noe data.. Det er et stort problem, siden jeg spiller endel på internett. Og da mister jeg ofte Connection med serveren... Så hakker det også. Er det noe jeg kan gjøre??? Eller ikke gjøre? ps. har stengt filoverførings programmer o.l når jeg spiller.. MvH Senitel Lenke til kommentar
Steikern Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 du har trådløst nettverk du?? Lenke til kommentar
Hurra Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Telenor er ganske dyrt, så hvorfor ikke ringe kundeservice og plage dem litt? Det er jo inkludert i prisen. De går gjennom innstillingene dine på din egen maskin og nettverk slik at det fungerer. Lenke til kommentar
datanerd Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 F__k Telenor og bytt til Nextgentel eller andre lev. Lenke til kommentar
Senitel Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 hmm.. Telenor er ålreit.. har god og lang erfaring med de. Og dere sier at det er dyrt, hva er det for no? Telenor oppgraderer linja mi snart til 2048kb/s uten endringer i pris. Slå den:P Tenker jeg må ringe de.. Er det noen som veit om de er raske å svare på mail? koos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå