HiddenDragon Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Har mekka vindu i chieftec kabinettet mit:D Og puttet inn litt katoder og slikt. Bilder (tatt med mob, så det er ikke den beste kvaliteten) Hva synes dere? Idéer til ting jeg kan gjøre for å få det tøffere (som ikke koster for mye penger)? Lenke til kommentar
clinton Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Hvilken mobil er det du har brukt for og ta de bildene? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 De blidene var det umulig å få noe som helst ut av spørru meg... Lenke til kommentar
HiddenDragon Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 Sorry for dårlig kvalitet. Bildene er tatt med nokia 3650. Det er alt jeg har tilgjengelig for øyeblikket:( Skal se om jeg får tak i cam i nermeste framtid Lenke til kommentar
diversity Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 kult mønster da.. bildene var nå grei nok kvalitet på... Lenke til kommentar
Luv Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Kult med et vindu som ikke er helt "standard", veldig stilig. Stå på gutt! Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 De blidene var det umulig å få noe som helst ut av spørru meg... Men ingen spurte deg! Jeg fikk masse ut av de. Fin mod Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 De blidene var det umulig å få noe som helst ut av spørru meg... vi spurte ikke deg heller da så.... Lenke til kommentar
HiddenDragon Skrevet 14. april 2004 Forfatter Del Skrevet 14. april 2004 Thx Men har dere idéer til andre ting jeg kan gjøre med kabinettet (som ikke er for dyrt)? Lenke til kommentar
HiddenDragon Skrevet 14. april 2004 Forfatter Del Skrevet 14. april 2004 Hehe... Hadde vert rått det Skal lese litt om det. Gjør kanskje et forsøk vist det ikke ser alt for vanskelig ut (vist jeg får pappa med på det ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå