SmileHappy Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 (endret) jeg har kjøpt en 80gigabytes hardisk, og så lurer jeg kan man dele den opp i 3 deler. jeg tenkte på 40gig for spill 10 for windows og 30for mye annet tull. kan jeg gjøre dette i fdisk?. det finne forresten programmer for og gjøre dette i win.. my enklere tror jeg, menne dere kunne ikke nevne noen program?. aldri bygd pc før, første gang jeg bygger . Endret 12. april 2004 av SmileHappy Lenke til kommentar
Soho Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 partition magic 8 funker fett Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Du kan gjøre dette i fdisk ja! Lenke til kommentar
Steikern Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 du kan bruke windows xp cden og dele opp hardsiken. Lenke til kommentar
SmileHappy Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 Takk jeg fikk svar på under 5min .. herlig her på forum .. TAKK for svarene Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Du kan gjøre dette i fdisk ja! men Falcon_ kan man dele disken opp i 3 deler i fdisk,vel har prøvd det selv men fikk ikke dette til.. men partition magic skulle gå bra Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Hvis du har XP kan du gjøre slik; Start ---> Kontrollpanel ---> Ytelse og Vedlikehold ---> Administrive Verktøy ---> Datamaskinbehandling Her kan du dele opp så mye du vil! Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Du kan gjøre dette i fdisk ja! men Falcon_ kan man dele disken opp i 3 deler i fdisk,vel har prøvd det selv men fikk ikke dette til.. men partition magic skulle gå bra Ja det er meget enkelt å dele opp disken i 3 partisjoner med FDISK, du kan dele den opp i 10 partisjoner om du vil. Men på dagens store disker må du bruke den siste versjonen av fdisk, bruker selv winME oppstart disketten. Eller du kan hente den på fdisk.com eller bootdisk.com Lenke til kommentar
SmileHappy Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 takk p-in-p. går det ann i windows hadd ikke peiling eller noen ide om at det gikk ann jeg.. Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 (endret) Du kan gjøre dette i fdisk ja! men Falcon_ kan man dele disken opp i 3 deler i fdisk,vel har prøvd det selv men fikk ikke dette til.. men partition magic skulle gå bra Ja det er meget enkelt å dele opp disken i 3 partisjoner med FDISK, du kan dele den opp i 10 partisjoner om du vil. Men på dagens store disker må du bruke den siste versjonen av fdisk, bruker selv winME oppstart disketten. Eller du kan hente den på fdisk.com eller bootdisk.com takk Kjetil Lura.. kansje jeg brukte gammel versjon av fdisk(win 98) Endret 12. april 2004 av Traxco Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå