Conan_Warrior Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 (endret) Jeg har nå innstalert Windows Home E på stasjon F: som er en egen hardisk. På stasjon C: som også er en egen hardisk ligger det Windows Pro. Men nå vil jeg fjerne WinPro fordi jeg har slettet noen systemfiler slik at det kommer en feilmelding hver gang jeg skal start WinPro. Hvordan gjør jeg dette. Har prøvd å formatert, slette windows mappa, og andre diverse ting men det funker ikke! dvs. at jeg ikke klarer å formatere eller slette WindowsPro fra C:!!! Hjelp! edit: Endret overskrift pga. dårlig beskrivelse! Endret 12. april 2004 av Conan_Warrior Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Det du kan gjøre er følgende : Lag en ERD (start->kjør->ntbackup), start opp fra home plata, slett c: partisjonen og opprett ny, formater, avbryt installasjonen, start opp på nytt fra platen, sett i disketten, velg å reparer en tidligere installasjon. MEN, for å unngå rot og tull ville jeg ha installert xp på c: disken, og slettet den på e: Mye lettere å holde oversikten da.. Lenke til kommentar
Conan_Warrior Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 Takk for svaret. Men jeg tror jeg vil beholde Windows HE på F:.. Fordi jeg skal innstalere Pro ,når jeg får orginalen på, c: om en stund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå