Gå til innhold

aquamark 03 Hva er normalt?

Åsmund

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm syntes dette virker lite, med mitt noe utdaterte system får jeg 39,900

Systemet er:

Amd 2200+ uklokket

Mystify 5800 @ Ultra

Asus A7N8X-X

512 TwinMOS PC3200

Har du sjekket driverversjoner til hardwaren din, last ned nyeste drivere til alt du har, begynn med å legge inn hk drivere så skjermkor osv. det burde hjepe litt

Lenke til kommentar

takk :)

har reinstalert: xp sp1 nyeste drivere.

NEI! hehe... avslutte 3dmark for å laste ned aquamark linken din nikkor. la ikke merke til hvilket prog det var og bare lasta det ned. men det har jeg, det er 3dmark03 jeg skulle ha :p

Endret av Åsmund
Lenke til kommentar

Jeg får ca. 27000 på min Xp1900+ @ 2000+(1633mhz/136mhz fsb), Sapphire Radeon 9800SE @ 9500PRO (R350) @ GPU: 384mhz RAM: 344mhz, TwinMos PC2700 CL2 512Mb. WinXp PRO SP1.

Uansett om dette er et godt resultat eller ikke så hakker absolutt alle spill her, til og med windows kabal. Til og med MSN og Mirc hakker innimellom. :p

Lenke til kommentar

~6000(+/-) er normal score for en xp2500+, så den scoren din ser for meg fin ut på cpu.

Uten at jeg kan huske hvor mye 9600-kort skal score vil jeg minne deg på at dette er et low-end kort, og er derfor ikke så bra som mange vil ha det til, sub 3k score ser jeg ikke på som så dårlig for det kortet.(dårligste gfx-score på arc ligger på 618 for 9600 -kort ;) )

Lenke til kommentar
Jeg har nettop reinnstalert pc-en om de nyeste driverene.

Jeg har 9600pr FB(uklokka) xp2600 barton 512 mb ram abit nf7-s.

Pc-en var ikke helt i slag, takla ikke bf vietnam og slik.

Nå laster jeg ned aquamark 03. Om jeg ikke endrer på noen innstillinger og bare kjører programmet, hvilket resultat bør jeg kreve?

Søkte selvfølgelig da, vet det har vert oppe før men fant ingen emner om aquamark.

min pc flippa også i bfv, men løsningen var å sette antialising og antistropic filtering til "programstyrt" i driverene. Jeg hadde driverene på optimal kvalitet og da mokka grafikken helt (Da setter de 4xaa og 16x antistrophic)

Lenke til kommentar

jaok nå har jeg sletta spillet :)

MEN nå har jeg overklokka, kjørte benchmark og fikk 102 fps..klokka oppover og fikk bare 98-99. prøvde flere ganger med samme resultat. kan det være varmen?

edit: er core jeg stiller på nå.

Endret av Åsmund
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...