Gå til innhold

dvd -> divx med Auto GL = lang tid

Anbefalte innlegg

Skal legge inn noen DVD-filmer og bruker Auto GK. Problemet er at Auto GK bruker sinnsykt lang tid. Bruker ca 3timer på å legge inn 25mb (film som varer i 2.5time)

Hvofor bruker den så lang tid? (16x dvd-rom)

Brukte før DVD-decrypter men synes at det ikke var så bra, grunnen er at den ikke får med subtitles og legger inn aboultt alt (og mer). 1 film som er ca 4gb så legger DVD.decrypter inn ca 7gb.

Er det noen andre program eg kan bruke som er like enkle som Auto GK, men ikke bruker så lang tid?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
Skal legge inn noen DVD-filmer og bruker Auto GK. Problemet er at Auto GK bruker sinnsykt lang tid. Bruker ca 3timer på å legge inn 25mb (film som varer i 2.5time)

Hvofor bruker den så lang tid? (16x dvd-rom)

Brukte før DVD-decrypter men synes at det ikke var så bra, grunnen er at den ikke får med subtitles og legger inn aboultt alt (og mer). 1 film som er ca 4gb så legger DVD.decrypter inn ca 7gb.

Er det noen andre program eg kan bruke som er like enkle som Auto GK, men ikke bruker så lang tid?

Jeg bruker easydivx_082. Er idiot enkel og t.o.m på norsk. Vet ikke hvor lang tid den tar på 2,5 timers film. Kommer jo ann på hvor mye du velger bort!!easydivx_082 tar også med undertekst :yes:

se her. www.hjelperdeg.net/software/film/easydivx/index.php

kenth

Endret av kenthlar
Lenke til kommentar

Er ikke Dr.divx et raskt prog. ?

Dr. DivX lets you create DivX video from any source right on your computer in just three easy steps. So now you can take that great video of yours and instantly post it online, burn it to a CD or email it to all your friends.

Hilsen

Lenke til kommentar
Easy divx er jo helt greit hadde det ikke vært for at lyden ikke blir med....

Merkeligt! Får lyd jeg ivertfall. En fil med og ein fil uten lyd. Hvilken spiller bruker du for fremvisning? Kanskje det er filmen din som er problemet!?

Har problemer med Dr.divx. Filmen begynner bra, men etter noen sekunder så låser bildet seg. Dette skjer med alle filmene. Kanskje det er jeg som gjør noe feil....eller kanskje det er fordi programet jeg har prøvd var crack..

kenth

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...