mav0 Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 Men er det S-ATA på det HK der? Så litt etter, og begynner å tvile Lenke til kommentar
Player 1 Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 (endret) Vil bare gjøre deg oppmerksom på at den HD'en du har i oppsettet ditt IKKE den samme du linker til. Oppsett: Seagate ST3160021A 2MB cahche U-ata, Pris 949,- Link: Seagate ST3160023AS 8MB cache S-ata, Pris 1130,- Veldig lik betegnelse... er vel s-ata disken du skal ha. Endret 17. april 2004 av Player 1 Lenke til kommentar
Purify Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 1. Kjøp Serial ATA. 2. Kjøp AMD 64 3. Kjøp alt fra en butikk, du sparer mye i frakt Lykke til Lenke til kommentar
mav0 Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 Nå har jeg nesten alle komponentene i boks, skal bestille om 2 uker, men bør jeg kjøpe S-ATA? Har hørt masse tull med dette, og lurer på om en "vanlig" harddisk passer med et AMD64 oppsett? Dessuten har jeg hørt bare vanskeligheter med S-ATA, og at det er vanskelig med å få den til å funke og til å installere Windows på... Lenke til kommentar
norrick Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Nå har jeg nesten alle komponentene i boks, skal bestille om 2 uker, men bør jeg kjøpe S-ATA? Har hørt masse tull med dette, og lurer på om en "vanlig" harddisk passer med et AMD64 oppsett? Dessuten har jeg hørt bare vanskeligheter med S-ATA, og at det er vanskelig med å få den til å funke og til å installere Windows på... S-ATA er litt kjappere og er ikke vanskligere å sette opp enn P-ATA. Det hender at folk roter litt i starten siden BIOS oppsettet er litt annerledes enn det de er vant til (og i mange tilfeller så gidder de ikke å tilegne seg kunnskaper innen området, native P-ATA entusiaster...). Er det nyere, bedre og kjappere teknologi uten stor prisforskjell så kjøper man selvfølgelig det beste! BTW: Sikler selv på et AMD 64 oppsett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå