MidnightRose Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Jeg er helt grønn på alt som har med data å gjøre, så ikke fortvil meg med masse rare ord Jeg har hørt (og lest her) at DC++ er bra, så jeg har bestemt meg for å laste det ned, men så begynner prob. Her, http://prdownloads.sourceforge.net/dcplusp...01.exe?download , står det at jeg skal velge et mirror (?) Hva gjør jeg nå? Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 (endret) Du trykker på en av arkene under downloads (til høyre). Forskjellige mirrors er forskjellige servere som hoster samme filen. Edit: Leif Endret 12. april 2004 av Snorre123 Lenke til kommentar
MidnightRose Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 Har det ingenting å si hvilken av de jeg trykker på? Lenke til kommentar
jokki Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 trykk her så er det gjordt. Uansett anbefaler jeg zDC++ eller en annen multisource klient for Direct Connect Protokollen. Linker finnes i guiden. Lenke til kommentar
MidnightRose Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 Det kommer bare opp "Could not read file. " Trist! Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Har du virkelig ikke forsøkt å gjøre som fortalt her? Du trykker på en av arkene under downloads (til høyre). Forskjellige mirrors er forskjellige servere som hoster samme filen. Spiller egentlig ingen rolle hvem du velger, men er jo mest naturlig å velge den som er nærmest! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå