alex100 Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Hei. Jeg skal lage en liten og simpel side til minne om de drepte Britisk soldatene i krigen i Irak. Den skal vere enkel, men jeg vil gjerne legge litt stil over den. Her er et første utkast. Kom gjerne med forbedringstips, men husk; enkel. http://home.no.net/owlsonly/hardwareavatar/screen.jpg Mouse-over har jeg fåreløpig ikke, men trenger det. Men problemet er at jeg ikke kommer på hvordan denne bør være. Tips ang. dette er ønskelige. Takk på forhånd. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Var enkel nok den ja... Synes ikke du trenger mer jeg, annet enn mouseoveren som du selv nevner Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 Noen som har tips til hvordan mouse-overen burde være da? Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 det faller meg imot å gi kritikk til en sånn side ... Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 Går det an at jeg får det store bilde til å skifte til noe annet når jeg holder over link-bildene (Roll of Honour og Words of Acknowledgement)? Lenke til kommentar
☀ ❄ Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Ja. Pageresource.com javascript tutorials (Les om Hover buttons) Lenke til kommentar
enden Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 det faller meg imot å gi kritikk til en sånn side ... fordi? Syntes uniformene var for lyse - for skarpe i headeren jeg Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 det faller meg imot å gi kritikk til en sånn side ... fordi? Syntes uniformene var for lyse - for skarpe i headeren jeg det den dreier seg om ... den er bra som den er ... den blir aldri stygg ... er ikke så god til å forklare ... Lenke til kommentar
☀ ❄ Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 "Det er tanken som teller"..? Eller var det ikke det du tenkte på? Lenke til kommentar
yNx Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Kanskje litt for mye kontraster mellom tekst og bakgrunn. Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 "Det er tanken som teller"..? Eller var det ikke det du tenkte på? ja, noe sånt ... Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 Nå er siden ferdig http://www.inmemory.tk/ Dere må gjerne uttrykke deres respekt for de det gjelder. Settes pris på Lenke til kommentar
yNx Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Selvfølgelig er det synd på de som mistet livet, selv om krigen ikke skulle funnet sted i det hele tatt. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Selvfølgelig er det synd på de som mistet livet, selv om krigen ikke skulle funnet sted i det hele tatt. Lenke til kommentar
enden Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Ikke la dette bli en politisk tråd. Da stenger jeg den tvert og slenger advarsler rundt meg over en lav sko Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 (endret) Ikke la dette bli en politisk tråd. Da stenger jeg den tvert og slenger advarsler rundt meg over en lav sko Neida. Jeg quoter meg selv i et annet innlegg: Om de døde for en god eller dårlig sak er opp til hver enkelt. Men poenget er at de er døde, og bør minnes. Endret 13. april 2004 av alex100 Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Er det bare meg, eller ligner siste fyren på mr. bean? Forøvrig godt tiltak.... Lenke til kommentar
yNx Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Er det bare meg, eller ligner siste fyren på mr. bean? Forøvrig godt tiltak.... Det er bare deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå