hallyboy Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Noen som har hørt om noe nytt om metal gear solid 3?? er det lagt noen releasedate på dette spillet?? mvh thomas Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 > Metal Gear Solid 3: Snake Eater Action TBA TBA Ser ikke ut som det er noe dato ennå. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 ingen som vet, men regner med kojima kommer med en ny video og litt info på e3. Lenke til kommentar
banzay Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Gleder meg enormt til dette spillet!! Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Gleder meg enormt til dette spillet!! Det gjør jeg også. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 hvem gjør ikke d??? må inrømme at d hadde digget meg om d hadde blitt en ps2 eksklusive...men sansynligvis ikke. Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Kanskje du får se noe mer til det på e3 messen i år Syns Sons of liberty var genialt. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 (endret) Kanskje du får se noe mer til det på e3 messen i år Syns Sons of liberty var genialt. 1. Vi får se det. (Noe jeg kan love deg ganske heftig! ) 2. Vi får nok spille det også. Hvis dere leter etter noe "snax" kan dere trykke her! Kojima har også gjort to store og ekslusive intervjuer ang. den ny kamuflasjen i spillet: Nr.1 Nr.2 Nr.3 Nr.4 Og i tillegg det nye "kamp systemet": Nr.1 Nr.2 Nr.3 Nr.4 Nr.5 I tillegg til dette ble det sluppet ut noen scener hvor de viser "motion-capture". ( Hvordan spillets bevegelser og kamp system "taes opp".) Mellom disse intervjuene ble det også "lekket" et "manuskript" for "Voice Actors" til spillet. Om dette er ekte eller ikke vet man ennå ikke. Men det er mye som tyder på at det faktisk kanskje var ekte etter at en del "story boards" som inneholdt et par. av de nevnte karakterene fra "leaken". Disse kan man finne på de nevnte sidene ovenfor. Manuskriptet kan lese her. (Men OBS: Kan inneholde eventuelle spoilerè så det leses på egen vilje) (Personlig håper jeg på at de ikke er sanne dog det er en rekke intersante karakterer.) Endret 12. april 2004 av stryder Lenke til kommentar
hallyboy Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 Stryder: Takk for hjelpa... dritbra side den nederste Takker for alle svar Lenke til kommentar
Warlord Nazdreg Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Vet noen om det kommer til konsoll(xbox)? Blir et bra spill. Har spillt gjennom alle untatt sons of liberty. Hva er forskjellen mellom "sons of liberty" og "sustanse"? Begge e metalgear solid 2 Lenke til kommentar
Döden Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Vet noen om det kommer til konsoll(xbox)?Blir et bra spill. Har spillt gjennom alle untatt sons of liberty. Hva er forskjellen mellom "sons of liberty" og "sustanse"? Begge e metalgear solid 2 Forskjellen på Substance er at Substance inneholder over 300 + VR Missions, Snake Tales (Hvordan spillet kunne utartet seg.) Snake Skateboarding og masse ekstra saker. Du får også med "The Document of MGS2" ved kjøp av Europeisk PS2 versjon. Spillet er bare bekreftet til PS2 foreløpig. Og slik håper jeg det forblir. (Dunno why!) Kanskje det kommer på xbox eller GC senere. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Beklager dobellpost. Men nytt Kojima intervju Lenke til kommentar
Ken Ove Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Jeg tror at hovedpersonen i MGS 3 er Big Boss, faren til Snake og Liquid. Det virker sånn med jungelkonseptet. Minner om alt du får høre om Zanzibar på MGS1. Jeg tror dette handler om tiden før Big Boss ble "ond". Hvem tror dere er hovedpersonen? Det er neppe Snake, selv om det ligner. Lenke til kommentar
Warlord Nazdreg Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 vet ikke, ser ganske mye ut som solid snake. Det kan jo være big boss. Det hadde vært litt tøfft. E det ikke i zanzibra eller noe snake jobber med ninja(før han e ninja)? Lenke til kommentar
Döden Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Jeg tror at hovedpersonen i MGS 3 er Big Boss, faren til Snake og Liquid. Det virker sånn med jungelkonseptet. Minner om alt du får høre om Zanzibar på MGS1. Jeg tror dette handler om tiden før Big Boss ble "ond". Hvem tror dere er hovedpersonen? Det er neppe Snake, selv om det ligner. Big Boss ble aldri 'ond'. Han skjønnte hva Patriotene drev med og han kjempet. Noe alà det Solid begynner på i MGS2. Gray Fox aka. Frank Yeager "reddes" av Solid i Outer Heaven. Dog stikker han av med Big Boss og "starter" Zanzibar Land. Hvor Solid senere sloss mot ham både med og uten MG. Frank Yeager har egentlig vært på samme parti som BB hele tiden. BB var personen som reddet Frank som var en undertrykket gutt under Vietnam krigen. Etter Zanzibar Land ble Fox "reddet" av den Amerikanske stat og ble puttet i det dere kaller "ninja drakten". Senere rømmer han. 1. Vi vet at spillet tar plass på 60-tallet. 2. Hovedkarakteren er nok Big Boss. Ettersom det bare ville være dumt å introdusere en ny karakter nå. (Solid er på vei til å bli BB.) Saladin Lenke til kommentar
Gigant Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 er ikke helt sikker på dato men ser tøft ut Lenke til kommentar
Ken Ove Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Zanzibar er Metal Gear 1 og 2 til Nintendo. Det er ikke snakk om noen remake, så det blir nok noe helt nytt. Snake og Gray Fox (Ninja) jobber sammen her ja, mot Big Boss som eier Metal Gear-basen, hvis navn er Outer Heaven. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) Big boss mistet det ene øyet sitt en eller annen gang (i en krig eller no sånt) og på et av bildene som er blitt sluppet ut (husker ikke hvor jeg fant bildet) ser du tydelig at hovedpersonen bare har et øye. HAHA Endret 21. april 2004 av ehs5 Lenke til kommentar
Döden Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Big boss mistet det ene øyet sitt en eller annen gang (i en krig eller no sånt) og på et av bildene som er blitt sluppet ut (husker ikke hvor jeg fant bildet) ser du tydelig at hovedpersonen bare har et øye. HAHA På 80-tallet ifølge en tideligere og elendig oversatt MG manuall. Dog sier Kojima at han er villig til å forandre historien litt. (Noe som ikke trengs her fordi informasjonen faktisk ikke stemmer.) På det bilde ja. Han lukker faktisk bare øyet eller så er det en skyggefeil. (Hvis du kjører bilde for bilde kan du faktisk se øyet som er "borte") Fra E3 trailern fra 2003. I denner perioden tror jeg faktisk ikke Kojima var 100 % sikker på 60's settingen. Derfor poengterte han fram dette for at folk skulle starte å undre seg. Og de likte tydeligvis tanken ellers ville nok ikke handlingen vært satt til 60-tallet. Lenke til kommentar
Ken Ove Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Men Big Boss mistet ikke øyet før ETTER MGS2 hvis jeg ikke husker feil. Siden det kan være snakk om et spill hvor Big Boss var mye yngre, spiller ikke lappen over øyet noen rolle, men kanskje at han mister øyet blir en del av historien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå