mr.president Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 (endret) har ett msi hovedkort som har raid kontroller innebygd. har ikke hatt noe plunder med at de låser seg før. men nå så er det hele tiden, men bare for noen tiendeler og noen ganger for ett par sekunder. jeg har en dvd rom og en dvd brenner og to wd disker som går på vanlig ide 1 og 2 også er det tre wd disker som står på raidet. problemet meldte seg etter at jeg kjøpte to nye disker, men ikke med engang. det er ikke noe feil på diskene mine. har 340 watts strømforskyning så det skulle være nok strøm der. hvis jeg tar bort raid diskene så stopper ikke pcen. håper noen kan svare på hva det kan være. MVH Mr.President Endret 12. april 2004 av mr.president Lenke til kommentar
Conan_Warrior Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Jeg har to WD disker som kjører i IDE. Disse "låser" seg også noen ganger. Jeg vet ikke hva årsaken er fordi de "låste" ikke seg før. "låser" = stopper opp og skrur seg på etter en stund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå