Gå til innhold

Asus A7N8X-E Deluxe hovedkort


KJK

Anbefalte innlegg

Et stabilt og greit kort? Hvordan er det integrerte lydkortet? AC97-chippen som er integrert i mitt nåværende Epox 8RDA3+ er ikke noe særlig å skryte av.

 

Kortet skal benyttes sammen med følgende hardware:

XP2500+

2X512mb PC3200 TwinMos m/Winbond chip

Sapphire Radeon 9700

 

Noen som har erfaringer med lignende oppsett?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kortet har jo fått ros på nesten alle testene jeg har sett da! Kanskje ikke så godt som nf7s til å justere spenninger og slikt med overklokking men har sett mange som har klokket langt med det. Etter at jeg får min xp 2400+ M som skal i mitt nf7s kommer jeg til å bruke asus kortet med min xp 2200+ . Da får vi se. Kjører 11x200 på den på abit kortet for øyeblikket. Eneste skumle med asus kortet er flashing av bios. Etter en uke slo det seg vrangt etter biosflash og jeg måtte sende det inn. Pga utålmodighet fra min side av å sitte uten pc bestillte jeg abit kortet mens jeg venta.. Det er utrolig bra!

Lenke til kommentar
Tja

synes det er mere kresent på memory, ville heller hatt a7n8x 2.0

eller et annet merke

2.0?? Er ikke -E utgaven det siste i den serien da?? Blander du ikke med abits nf7 her??

 

*Edit*

Til trådstrater: A7N8X-E Deluxe er et kjempekort. Har bygd noen pc'er rundt det og det var null kluss. Dønn stabilt. Et meget bra kort

Endret av C4STOR
Lenke til kommentar

Takker for alle svar som er gitt meg i denne tråden.

 

Har ingen planer om å overklokke noe særlig. (det sier vel alle før de blir bitt av "klokke-basillen") Har hatt både Asus A7NX8X Gold Deluxe, Abit NF7-S og Epox 8RDA3+, og vil nå bytte igjen. Har hatt en del kluss med tidligere hovedkort, men jeg må nevne at det har vært tidlige revisjoner av samtlige kort.

 

Er mest interessert i et kort som fungerer stabilt og greit.

 

Til DDFC:

Rev 2.0 av A7N8X er ikke i salg lenger, iallefall ikke i de webshoppene jeg har vært innom. E utgaven er avtageren til dette kortet, slik som jeg har forstått det.

Lenke til kommentar
Takker for alle svar som er gitt meg i denne tråden.

 

Har ingen planer om å overklokke noe særlig. (det sier vel alle før de blir bitt av "klokke-basillen") Har hatt både Asus A7NX8X Gold Deluxe, Abit NF7-S og Epox 8RDA3+, og vil nå bytte igjen. Har hatt en del kluss med tidligere hovedkort, men jeg må nevne at det har vært tidlige revisjoner av samtlige kort.

 

Er mest interessert i et kort som fungerer stabilt og greit.

 

Til DDFC:

Rev 2.0 av A7N8X er ikke i salg lenger, iallefall ikke i de webshoppene jeg har vært innom. E utgaven er avtageren til dette kortet, slik som jeg har forstått det.

Du har helt rett, -E utgaven er med mulighet for eget lite wlan kort som asus selger, og er det nye (og siste) flaggskipet til Asus på Socket A

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...