Deathie Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Ski or Die! Fett spill da jeg var sånn 6-7 år Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 SummerGames og "the original Rampage" var det første jeg spilte på PC, sammen Emostar A10 - tank killer Lenke til kommentar
Knarke Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Første spillet jeg spilte var utvilsomt det første mario spillet til NES, tett etterfulgta v "ski or die" og lignende spill javascript:emoticon('') Men, første spillet jeg eide var donkey kong 1 til GB:classic Første bra spill jeg spilte, var dog den orginale Baldurs gate. Lenke til kommentar
Gigant Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 mitt var mr game and watch det første nintendo lagde Lenke til kommentar
DJ-CeeKay Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Mitt første møte med PC-spill var Prince. (forgjengeren til prince of percia) Spillte det på en bærbar 386 eller 486 som min onkel hadde... Savner de gode gamle dagene... Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Pirates på Commodore 64. 11 timer uten en pause, mistet helt sans for tid og sted. Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Hmmm. Var nok Harrier Attack på Amstrad. I 1986 tenker jeg. Lenke til kommentar
Hoel Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Nord og sør på amiga var det første jeg spilte i alle fall =) Så ble det sega master II med Alex Kid! Lenke til kommentar
kada00 Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Mine første spill, Commdore: Pit Stop, Paperboy, Last Ninja. Pc: Alley Cat, Test Drive2, Dig Dug, Leisure Suit Larry. (Hadde en gammel 8086 ) Lenke til kommentar
Idah0 Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) haha Commander Keen er det jeg husker best, men avr ikke det jeg spillte først. Duke Nukem - GOOD TIMES. Og seff Wintergames som jeg sugde ufattelig mye i.. Men det aller aller første var vel i gode gamle dos, et froskespill muligens? huskerikkesåveldig. Endret 21. april 2004 av Idah0 Lenke til kommentar
Ken Ove Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Jeg tror det var Duck Hunt til nes, hvis det var det det het. Jeg spilte det hos en annen, men det første spille jeg eide var Super Mario Bros. Det rare er at det er underholdende den dag i dag... Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 PC: PCLiga/Prince of Persia/Indiana Jones and the Fate of Atlantis (husker ikke helt ..) Nintendo: Super Mario Lenke til kommentar
Mortsun Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 C64 tror det het mousetrap.. Sånn dings man putta inn i maskinen (fulgte med C64) og slapp å loade kassetter (og løpe ut i stua gjentatte ganger for å spole) Lenke til kommentar
t-enges Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Arbeids uke i 1983 på den lokale høyskolen, Og det var snake. Det første spillet var i 1981. Det var ett bærbart spill med 6 stk R6 batterier, spillet hadde ikke skjerm men masse lysende pærere som representerete fotballspillere på en bane. Lampene lyste i forskjellige lys styrke etter vilken spiller som var aktiv.. fikk penger av de andre gutta i gata for og la dem prøve... he he. Tror det hette world soccer. Eller noe i den stilen. Det ble fort glemt når donkey kong kom. Lenke til kommentar
gullfisk Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Et romskip spill på c-64 og et fotball spill rett etter før vi dengte maskina og dro ut innmaten pån av uvisse grunner jeg ikke husker. Synd at vi gjorde det, maskinen hadde vert et myst i dag Lenke til kommentar
insider Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Prince og mousetrap og noen andre spill jeg ikke hukser navent på var noe sånn pong spill. Lenke til kommentar
trubaduren Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 det første spillet jeg spillte var nok prince of persia i svart hvitt på mac men på pc var det nok lemmings Lenke til kommentar
grønn_på_data Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Doom på pc og super mario bros. 3 på nes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå