talisar Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Er det noen som har opplevd at dagsnavnene forsvinner fra windows sin dialogboks for tid&dato egenskaper? (over kalenderen der det pleier stå MAN TIR ONS TOR FRE LØR SØN) har jeg nå bare et fullt grått felt. Lurer på om det er en .dll fil som har blitt bytta ut med feil språkversjon eller noe i den duren men litt usikker på nøyaktig hvilken fil det gjelder. Andre programmer som gjør det samme har ikke problemer men de bruker jo ikke nødvendigvis samme dll fil for kalender funksjon:) Anyone? Kan legge ut bilde av dette dersom noen ikke forstod hva jeg mente. Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Kan se ut som om du bruker en Window Blinds-theme eller noe. I så fall er det ikke uvanlig med noen små "bugs" som gjør om utseendet litt.... Lenke til kommentar
talisar Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 Har du sett Windows XP noen gang? Det er standard utseendet på XP du ser på (Men med Silver fargevalg). Ingen stardock programmer som kjører her nei:) Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Helt ukjent for meg. Er den slik etter en reboot også? Lenke til kommentar
talisar Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 Ja har vært sånn et par måneder men har ikke vært noe stort problem egentlig, er mest irritasjonsmoment. Ser nå det skal stå M T O T F L S ikke tre bokstavers akronymer men det er ikke det viktige her:) *klø i hodet over denne* Windows XP SP1, engelsk (pro) Kjører ikke noe spesielt som burde ha endret dette har ikke forsøkt i sikkerhetsmodus enda skal teste det og se hva som skjer. Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Det er så mangt man kan ha gjort for å forårsake dette. Husker du når det hendte, om du gjorde noen spesielle endringer da? Register, kontrollpanel, avinnstallerte eller innstallerte noen programmer? Er vel en lite bug, men det kan være den lille tingen du gjorde den gangen som foråsaket det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå