torb Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Jeg synes det er stadig mer slitsomt med all reklamen som popper opp av seg selv på internettsidene. Er det noen som har erfaring med (fortrinnsvis gratis) programmer som stopper disse? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 F12 : Refuse pop-ups. ååh, det var kun Opera det btw søk litt på forumet før du poster. Selv skrev jeg inn "pop-up" og fant: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=20710&forum=61 skal man ha program så er det ofte en idé og stikke innom download.cnet.com [ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2002-04-01 16:51 ] Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Webwasher fungerer konglig hvis du konfigurerer den rett, er en fryd å gå inn på VG sidene.. ingen irriterende pop-up reklame Beste du gjør er å la den fjerne flash.. Lenke til kommentar
PowerOfNow Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 gå over til Opera du. veldig god nettleser med masse småsnacks som er kjekt å ha :smile: (som f.eks pop-up killer) Konge browser! -- Knut Lenke til kommentar
asle Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 http://www.panicware.com her finner du pop up stopper du klarer deg ikke uten!!!! Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 skjønner ikke poenget med å laste ned extra programvare som kun kan stoppe pop-ups, når du kan bruke opera. Da får du en dobbelt så bra browser som IE, og en pop-up stopper i en. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Quote: On 2002-04-02 16:19, GeeZuZz skrev:skjønner ikke poenget med å laste ned extra programvare som kun kan stoppe pop-ups, når du kan bruke opera.Da får du en dobbelt så bra browser som IE, og en pop-up stopper i en. hehe, laster du ned opera så laster du jo også ned ekstra programvare da :wink: Enten har du Ie+Opera eller så har du IE+pop-up stopper. Skal være enig uansett at Opera er en bedre browser enn IE. Selv kan jeg ikke leve uten den nå :smile: Lenke til kommentar
madura Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Jeg bruker netcaptor, som jeg syntes var enda bedre enn Opera. Den har alt som IE har pluss tror jeg alt som opera har (inkl. popupcaptor som det kalles der.). Og så har den en speseill vindusåpner stil som ikke de andre har, som er meget hendig. Den ligger som et slags skall over IE. dvs at du bruker dens funksjoner samtidig. Den kostet et engangsbeløp på et par hundre kroner, men er verd det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå