Döden Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 jeg har nettopp fått meg Xbox, så jeg har ikke prøvd det ennå..forestenn, går det ann og kjøpe løse cover til Xbox ( halo og midtown madness 3). Har nemlig kjøpt meg en sånn pakke med Xbox og halo og midtown madness 3, men så var det ikke med cover!!! Går det ann og kjøpe løse cover? Ja, sjekk platekompaniet, expert, elkjøp, lyd & bilde.. Sånne plasser. Selger platekompaniet Xbox Spill? Nei. Bare PS2. Platekompaniet selger vel bare cder , dvder o.l. men ikke spill. (Har vært i en del av butikkene.) Det er vel Free Recordshop du tenker på ? Platekompaniet. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 jeg har nettopp fått meg Xbox, så jeg har ikke prøvd det ennå..forestenn, går det ann og kjøpe løse cover til Xbox ( halo og midtown madness 3). Har nemlig kjøpt meg en sånn pakke med Xbox og halo og midtown madness 3, men så var det ikke med cover!!! Går det ann og kjøpe løse cover? Ja, sjekk platekompaniet, expert, elkjøp, lyd & bilde.. Sånne plasser. Selger platekompaniet Xbox Spill? Nei. Bare PS2. Platekompaniet selger vel bare cder , dvder o.l. men ikke spill. (Har vært i en del av butikkene.) Det er vel Free Recordshop du tenker på ? Platekompaniet. Stemmer. Lenke til kommentar
danger power Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Jeg har PRØVD vanlig kryss kabel til å linke sammen xboxer, men NEI det går IKKE Pokker heller, da måtte vi punge ut med masse penger som var unødvendig! Men noen som vet om man kan koble link/kryss kablene via en "vanlig" switch boks får å spille med flere xbox`er enn 2 sammen? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Du må bruke vanlig ukrysset nettverkskabel hvis du skal bruke switch. Lenke til kommentar
newsflash Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Men, hvis du har prøvd med en krysset nettverkskabel mellom to xboxer (og kabelen er i orden) og det ikke funket så er det noe feil med instillingene deres. For det skal funke. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 jeg har nettopp fått meg Xbox, så jeg har ikke prøvd det ennå..forestenn, går det ann og kjøpe løse cover til Xbox ( halo og midtown madness 3). Har nemlig kjøpt meg en sånn pakke med Xbox og halo og midtown madness 3, men så var det ikke med cover!!! Går det ann og kjøpe løse cover? Ja, sjekk platekompaniet, expert, elkjøp, lyd & bilde.. Sånne plasser. Selger platekompaniet Xbox Spill? Altså, jeg bare tipset om sjapper som kunne finne på og selge tomme-cover. Om det er xbox-, ps2-, cd- eller dvdcover er vel det samme? Bare man har cover? Også Clas Ohlson selger tomme cdcover. Det var ikke det jeg helt tenkte på!... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Hva tenkte du på da? Originale cover til de enkelte spillene? Det tviler jeg på at du får tak i. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Hva tenkte du på da? Originale cover til de enkelte spillene? Det tviler jeg på at du får tak i. Jeg tenkte på det ja..men jeg å tviler på at jeg får tak i det! , men jeg funnet en løsning: jeg skal kopiere forsiden på halo og kjøpe et helt vanlig cover, blir ikke like bra men jaja Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Du får sikkert lastet ned cover i bra kvalitet, lettere enn å kopiere Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Man kan bare bruke en internett kabel vha en hub. Hvis du bare skal linke 1 vs 1 (og ikke har hub) må du ha en orginalkabel. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Jeg spør igjen: Hva er en internettkabel? Lenke til kommentar
newsflash Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Han mener vel en vanlig tp da. Den kryssa kabelen trenger ikke være orginal. Funker fint å lage en selv, eller kjøpe en billig kryssa tp. Lenke til kommentar
danger power Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Men, hvis du har prøvd med en krysset nettverkskabel mellom to xboxer (og kabelen er i orden) og det ikke funket så er det noe feil med instillingene deres. For det skal funke. Hvordan får jeg evt. forandret på instillingene? Lenke til kommentar
newsflash Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Det kommer an på hvilket dashboard du bruker da. Hvis du bruker evox kan du endre det i evox.ini fila eller gå inn på system settings. (eller noe slikt) Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 oifind: Han har ikke skrevet at han har moddet boxen... Lenke til kommentar
Laman Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 oifind: Han har ikke skrevet at han har moddet boxen... Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 jeg har nettopp fått meg Xbox, så jeg har ikke prøvd det ennå..forestenn, går det ann og kjøpe løse cover til Xbox ( halo og midtown madness 3). Har nemlig kjøpt meg en sånn pakke med Xbox og halo og midtown madness 3, men så var det ikke med cover!!! Går det ann og kjøpe løse cover? Ja, sjekk platekompaniet, expert, elkjøp, lyd & bilde.. Sånne plasser. Selger platekompaniet Xbox Spill? Altså, jeg bare tipset om sjapper som kunne finne på og selge tomme-cover. Om det er xbox-, ps2-, cd- eller dvdcover er vel det samme? Bare man har cover? Også Clas Ohlson selger tomme cdcover. Hadde tenkt meg Grønne cover, vet noen om noen har det? Lenke til kommentar
newsflash Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 oifind: Han har ikke skrevet at han har moddet boxen... Ah, my bad . Jeg bare tenkte han hadde problemer med å overføre filer elns. Har aldri hatt problemer med å koble sammen to (også umodda) boxer med vanlig krysset kabel. Men da kommer det vel litt an på spillet om det er noen nettverksinnstillinger eller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå