nofx Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Jeg trenger en god gaming mouse, helst optisk. Valget står egentlig mellom Logitech Dual Opitacal eller en fra microsoft (hvilken bør jeg velge) Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Quote: On 2002-04-01 16:39, nofx skrev:Jeg trenger en god gaming mouse, helst optisk. Valget står egentlig mellom Logitech Dual Opitacal eller en fra microsoft (hvilken bør jeg velge) Velg Loggytekk! :smile: Lenke til kommentar
Monhart Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Må si meg enig der ja.. Logitech sine muser er kung! Lenke til kommentar
Radiax Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Kjøp standard Logitech Pilot Wheel Mouse, også kjent som Logitech Firstmouse (+). Selv om det er en helt normal billig mus, som mange sikkert anser som noe drit, er det faktisk en av de beste til spill. Lenke til kommentar
allanalv Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Det er tydelig at folk ikke har prøvd Microsoft sin Intellimouse explorer 3.0 :smile: Synes den er evig mye bedre enn Logitech's modeller. Lenke til kommentar
nofx Skrevet 1. april 2002 Forfatter Del Skrevet 1. april 2002 Quote: On 2002-04-01 17:03, Zabo skrev:Det er tydelig at folk ikke har prøvd Microsoft sin Intellimouse explorer 3.0 :smile:Synes den er evig mye bedre enn Logitech's modeller. Mye mulig du synes det jeg synes i hvertfall at den er altfor lav Lenke til kommentar
Toset Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Spørs nesten hvilke spill du mener. Hvis det er FPS, er nok Razer Boomslang den beste, selv kan jeg anbefale Logitech Cordless Mouseman Optical til alle spill, unntatt CS, Quake og UT. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 har microosft nå, men fikk testa den nye dual optical fra logitech på gamesphere....den var rå anbefales for dei som skal ha ny mus idag :wink: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 hmm.. hadde en MS intellimouse explorer optical 1.0 funka 100% hadde ikke kabelbrudd eller noenting.. den ble stjålet.. kjøpte så trådløs logitech (den dyreste til 700-800) som jeg etter 2 ukers bruk, bytta mot fatterns a4tech optical drittmus til 2-300... hadde jeg vært deg hadde jeg kjøpt intellimouse explorer (ms), men bare hvis du gamer med høy sens.. over 6 i cs.. bruker selv 9.3 da dette er PERFEKT :smile: Norwegian_Beret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå