IBalic Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Jeg er helt nybegynner på programmering, og etter og å ha lest litt på forumet så omtaler mange C og C++ som det samme. Så jeg lurer egentlig bare på hva forskjellen er? Lenke til kommentar
søppel Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 (endret) http://www.research.att.com/~bs/bs_faq.html#difference Edit: ..og den ovenfor: http://www.research.att.com/~bs/bs_faq.html#C-is-subset Endret 12. april 2004 av søppel Lenke til kommentar
Dead_Rabbit Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 C++ er objekorientert, om jeg ikke tar helt feil så er ikke C det, det nermeste C kommer objekter tror jeg er poster. Lenke til kommentar
☀ ❄ Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Poster? Som i struct SDL_Rect { int x, y, w, h; }; mener du? (Aldri hørt ordet "poster" i denne sammenheng før, så jeg bare gjetter ut ifra nøkkelordene "C" og "objektorientert".) Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Post høres mer ut som en oversettelse for record, hvis jeg ikke husker helt feil, Pascals ekvivalent av struct. Lenke til kommentar
Dead_Rabbit Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 (endret) Mener det med struct ja Myubi(de kaller det en post i boka mi), kansje vant til det engelske ordet dere EDIT:Litt fårlig forklart her. Endret 12. april 2004 av zirener Lenke til kommentar
Famicom Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 C++ er en videreutvikling av C. Det inneholder nesten alt som er C og introduserer også nye ting, som f.eks klasser, booleanske verdier, etc etc. Lenke til kommentar
GNUfreak Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 C++ = C + Objekt Orientering + Flere funksjoner, derfor; C++ Lenke til kommentar
☀ ❄ Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Er ikke dette sagt nok snart? Linken(e) til søppel forklarte vel det hele uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå