Gå til innhold

Oppskrytte filmer

Shulgin

Anbefalte innlegg

Ga ikke mesterverket ( i mine øyne ) Once Upon a Time in America deg noe??

Jeg har sittet som limt til sjermen de gangene jeg har sett dem....alt stemmer; filmingen, skuespillerene og Ennio Morricone fantastiske musikk!

Jaja, hver sin smak :roll: (kjenner tilogmed en som synes Pulp Fiction var kjedelig)

Anngående Gladiatoren og Pirates of the Caribbean synes jeg de var passe, ca en 3+ på begge

Koffern

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En film jeg finner oppskrytt (som ikke er nevnt) er Kill Bill

kill bill er jo bra !

*glede seg til vol: 2*

har også STOOORE forhåpninger på kill bill vol.2!!

har lest at den har mer snakking (endelig litt QT dialog) og mindre vold!

Gleder meg som en unge til vol.2 nå

Lenke til kommentar
En film jeg finner oppskrytt (som ikke er nevnt) er Kill Bill

kill bill er jo bra !

*glede seg til vol: 2*

har også STOOORE forhåpninger på kill bill vol.2!!

har lest at den har mer snakking (endelig litt QT dialog) og mindre vold!

Gleder meg som en unge til vol.2 nå

jepp

finner trailer her: http://www.imdb.com/title/tt0378194/trailers

er ikk elenge til heller 10 dager til :)

Lenke til kommentar
,18/04/2004 : 23:20]Pirates of the Caribbean er no dritt!

alle sir den "er så bra"

:nei:

Det regnet jeg nesten med etter de klippa jeg har sett.

Hvordan er forresten "The Master and Commander"? Har hørt litt forskjellig om den

Endret av groenn
Lenke til kommentar
Hvordan er forresten "The Master and Commander"? Har hørt litt forskjellig om den

To og en halv time hvor det eneste som skjer er at de tuter inn i en båt to, tre ganger. Ellers skjer det ingenting, men det merkelige er at den aldri er kjedelig eller langdrøy. (Eller muligens det er sublime beskjeder som får deg til å bli en zombie i halve tiden)

Lenke til kommentar
Tar med di jeg har sett:

- Pulp Fiction. Er jo tøff den da, ikke rakk ned på den ;)

- Gladiatoren Er faktis en bra film den også

- Pirates of the Caribbean. Bra den å :yes:

- Schindler's Liste. Muligens den beste filmen jeg har sett, den gikk inn på meg :cry:

- Shrek (som "voksenfilm") Den skal være morsom, Eier du ikke humor?

Disse filmene syns jeg var bra, og ikke oppskrytt.

Egentlig skjønner jeg ikke meningen med topic heller :ermm: Filmene er bra...

ENIG MED DEG! :yes:

Lenke til kommentar
Si meg! Hvor gamle er egentlig dere som ikke liker enkelte av disse filmene!? Jeg kan ikke fatte å begripe annet enn at dere må være for unge til å forstå dem!!

Braveheart oppskrytt?!

Requiem for a dream oppskrytt?!!?

RAIN MAN OPPSKRYTT?!?!?! RAIN MAN!!??!!?

Og dette er jo bare toppen av isberget! :wallbash:

BLASFEMI SIER JEG, BLASFEMI!!!

(... river seg i håret ...)

The Transporter, A knight's tale, ICE AGE OG FINDING NEMO!!??!!?!

(... river seg mer i året og skriker høyt ...)

Herre Jesus og andre hellige makter. Jeg tror jeg griner snart. :no:

Men seriøst. De beste filmene jeg så i fjor var Yamakasi og Amélie. Samt. The Transporter var ikke så ille den heller. Hittil i år må det være The Italian job.

Overrasker meg faktisk at dere ikke presterte å nevne The Bourne Identity med det samme dere var så godt i gang. Eller The Crow. Eller Fight Club. Eller noen av lethal weapon filmene :nei:

(... kag avventer pepper ...) :D

Yamakasi, av Luc Besson, om de som digger å klatre? Det var vel strengt tatt alt annet en fjorårets beste film.....ellers helt enig

Jeg er forresten 15 år og anser meg selv som filmfrik. Jeg setter pris på kunst framfor Hollywood-avføring som Braveheart.

Filmfreek som ikke har sett hele Dødelig våpen serien....det har selv en ignorant dust som jeg som synes Braveheart er ufattelig bra fått med meg :laugh:

Apropos Mel Gibson filmer, så synes jeg Patrioten var mye bedre enn kritikkene den fikk.

Quote Kag : Blasfemi

-Steven Spielberg oppskrytt; Helt enig. Synes Close encounter er hans beste, men svakheten med spielberg filmene er at han benytter seg mye av fjollete klisjéer. Han er ikke særlig orginal egentlig.

I-di-ot, Indiana Jones, Tilbake til fremtiden, Who Framed Roger Rabbit?, Minority Report,Gremlins, osv

Ikke orginale i sin tid ?

Måtte bare få enkelt grove overtramp ut av systemet, selv og man kunne skrevet flere sider lange innlegg her

til topic : oppskrytte filmer. Traffic, den første timen var kjedligere en første timme av lotr 1. Gadd ikke se resten. Vi var 3 stykker, 2 sovnet

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

-Steven Spielberg oppskrytt; Helt enig. Synes Close encounter er hans beste, men svakheten med spielberg filmene er at han benytter seg mye av fjollete klisjéer. Han er ikke særlig orginal egentlig.

I-di-ot, Indiana Jones, Tilbake til fremtiden, Who Framed Roger Rabbit?, Minority Report,Gremlins, osv

Ikke orginale i sin tid ?

Nå må man ikke begynne å blande med Robert Zemeckis.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
,19/04/2004 : 00:20] Pirates of the Caribbean er no dritt!

alle sir den "er så bra"

:nei:

Som hjernedød action-adventure-film er den knakende bra, selv om den godt kunne ha vært en halvtime kortere.

:no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...