Gå til innhold

Oppskrytte filmer

Shulgin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg så de første 15 min, og tenkte følgende:

1) Amanda Seyfried er søt.

2) Jeg kommer aldri til å orke å se hele greia.

3) Jeg skulle ønske jeg var personen som sto bak denne økonomiske genistreken. Dvden er vel mest solgte noensinne eller noe sånt?

Lenke til kommentar

Å eie noen Abba-rettigheter er vel heller ikke så dumt akkurat nå.

Må også si at musikken i nevnte 'Children of Men' var flott. Utrolig flott når 'In the Court of the Crimson King' spilles for fullt -- og det like etter den herlige Pink Floyd-referansen.

Men må nevnes at det stort sett er dette jeg husker fra filmen også da.

Ledger-joker slår forresten Nicholson-joker langt ned i mokkasinene.

Lenke til kommentar
Illusjonisten. Utrolig dårlig gjennomført. Føltes ut som lavbudsett film. The Prestige er bedre.

Der The Prestige føltes usammensatt for min del var Illusjonisten en helhet.

Ikke det at jeg er typen som må ha svært enkle filmer for å underholdes, men i dette tilfellet var det mer enn nok.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Juno.

Så igjennom den for andre gang i går (så den første gang da den kom ut) ettersom alle er så begeistret for filmen. Men filmen var faen meg værre andre gang. Filmen er ikke annet enn billig plagiati av Wes Andersons vakre filmer. Eneste som virker å være målet er å male tykke på tykke lag med stereotype karaktertrekk, prøve å ta noen "hypes" på kornet, samt å få frem skapernes sære indie-musikksmak. Forskjellen på Juno og Wes Andersons verker er at Wes' funker. Jævla godt også. Indiemusikken Wes plukker ut er jævla bra.

Denne bedømmelsen var den samme jeg sluttet etter første gjennomsyn av Little Miss Sunshine, men jeg tenker å også se den en gang til for ikke føle meg for forhåndsdømmende.

Endret av nirvana1
Lenke til kommentar

M? Hovepersonen f.eks? Kjæresten hennes, faren til Juno, stemoren, mm. perhaps hun som skulle adoptere ungen, men hun var kanskje ikke så ille. Er jo selvfølgelig lagt på mye sært i karakterene i tillegg.

Vil forresten legge til at all dialogen er skrevet som om alle faktisk hadde samme tankegang og intelligens. Er bare ikke bra.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Batman Begins og The Dark Knight. Har aldri forstått denne fasinasjonen med Batman som folk har. De første to kan jeg like pga jeg liker tonen av filmene (stilen på byen, musikken, osv.) og fordi jeg husker de fra da jeg var mindere, men disse to nye er jo fryktelig kjedelige syntes jeg.

Endret av Exclusive
Lenke til kommentar
Synes du virkelig det er vanskelig å forstå fascinasjonen?

Ja. Men nå er ikke jeg no serlig opptatt av tegneserier heller da ;)

Jeg deler i likhet med deg ingen fascinasjon for tegneserier og jeg merker det går et stort gjesp gjennom hele kroppen, når Dotten & co kakler om den nyeste Superman, X-Men, Hulken, Iron Man-filmen etc. Batmanfilmene har jeg dog alltid hatt et øye for. Dystert og med TDK - faktisk også et troverdig samfunn.

Lenke til kommentar
Angående tegneserier: Watchmen blir off the freakin' hook. Det kan ikke dårlig, rett og slett.

*Glede seg*

Resten av familien min skjønner ikke hvorfor jeg vil se den :p

Angående filmer som er oppskrytt:

Batman begins og The dark knight. Men the joker var jo rå da.

Endret av pululf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...