Bushmills Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 High School Musical? Gud! Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Blade Runner er en kji-i-ip film, men jeg forstår hvorfor folk liker den Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Hard Candy Pride & Prejudice Hard Candy for mangel på begrunnelse for hvorfor hovedpersonen gjør som hun gjør. (resten må nok tas i spoiler, hvis noen er intressert i å diskutere filmen) Pride & Prejudice for å være uengasjerende, platt og rett og slett tullete britisk kostymedrama. Sic! (Joda, jeg har ikke noe i mot "romance", men dette her er dårlige saker) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Eyes wide shut Kjedelig, lite engasjerende og, ja, jeg tror rett og slett ikke på historien. Lenke til kommentar
Capria Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Mamma Mia. Jeg sjønner ikke greia med denne filmen. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Den brysomme mannen Si hva du vil, men syns den var dørgende kjedelig da jeg så den for et par år siden. Skuffet virkelig. Er ikke alene om å synes at den er oppskrytt. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 The Dark Knight og Wall-E. Gode filmer, men voldsomt oppskrytt. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 LOTR trilogien er mega oppskryt! Lenke til kommentar
Speik Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Eyes wide shut Kjedelig, lite engasjerende og, ja, jeg tror rett og slett ikke på historien. Trodde faktisk ikke selveste Kubrick kunne oppleves som pretensiøs, men EWS innfridde virkelig ikke i forhold til sitt tema og premiss. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 The Dark Knight... huff, eneste grunnen til at den har fått en slags legende status er Heath Ledgers død. Synes heller ikke han gjorde en spesielt god innsats i filmen heller. Jack Nicholson er etter min mening den perfekte joker. Lenke til kommentar
shug Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 The Dark Knight Casablanca - Skjønner ikke hvordan så mange kan si at Shawshank redemption er oppskrytt, er jo utvilsomt tidenes beste film Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Children of Men Edit: Fenget meg ikke så allverdens. Ser ikke det helt det store med den. Gir den 6/10 Endret 25. januar 2009 av Jonas2k Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Det hadde kanskje vært litt mer givende for tråden og dens lesere hvis folk også hadde begrunnet littegrann om hvorfor de synes filmene er oppskrytt? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Casablanca er så til de grader oppskrytt. Citizen Kane er ikke. Veldig gammelt innlegg, men må bare si at jeg er enig. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Mamma Mia. Elendig historie, gjemt bak elendige gjennomføringer av elendige sanger. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Filmen var kjip, men noen av sangene er fengende synes jeg. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Filmen var kjip, men noen av sangene er fengende synes jeg. Jepp Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Synes ikke mamma mia er så værst om du har god lyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå