Kontorstol Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Miami Vice er den mest oppskrytte filmen noensinne.. Jeg og en kompis så den, og helt på starten med den sniperen ble vi bare "åhh! syk film!!" Men så ble den så kjedelig etter 45min at vi spolte gjennom filmen får å se etter action men det ble så tamt at vi slo den av..' Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Det er min subjektive mening Veslevoksne guttunger født på slutten av 80-tallet som vet best hele tiden. Dere har jo knapt rukket å se nok filmer :!: 7914857[/snapback] Gi oss din topp 20-liste, så skal vi se hvor mange vi veslevoksne shitkids har rukket å se ^^ Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) Det er min subjektive mening Veslevoksne guttunger født på slutten av 80-tallet som vet best hele tiden. Dere har jo knapt rukket å se nok filmer :!: 7914857[/snapback] Du forsto ikke Gudfaren-filmene, mann. Høres ikke ut som om at du er en person som ser alt for mye film. Jeg har over 500 DVD-filmer nå, og jeg har sett noen hundretalls flere. Men det er greit, du har sikkert sett mange flere enn meg. Triple X, Triple X 2... Triple X 3... nei, den fantes jo ikke. DÆNG. EDIT: Og ja, selvsagt har du rett til å si hva faen du vil. Jeg bare sier det til deg at det blir litt meningsløst å klage på en film som du ikke har "sett". Endret 10. februar 2007 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Meninger respekteres mer når de underbygges av logisk argumentasjon, trekker sammenlikninger og perspektiver fra kontekst, (film)historie og filmteori. Jeg skulle ønske å se mer av det overnevnte framfor "X er en oppskrytt film fordi den er så kjedelig!"-innlegg. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Slipp Jimmy Fri. Eller, det var egentlig en kul film, men tror mediene ga den 6 og 5, mest fordi den var norsk. Den var liksom bare "rå", uten å ha en god historie, og den sluttet veldig brått. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) Ser at The Matrix og The Shawshank Redemption blir nevnt her. Finnes ikke svake ledd i disse filmene. Endret 10. februar 2007 av Onyx Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Miami Vice er den mest oppskrytte filmen noensinne.. Jeg og en kompis så den, og helt på starten med den sniperen ble vi bare "åhh! syk film!!" Men så ble den så kjedelig etter 45min at vi spolte gjennom filmen får å se etter action men det ble så tamt at vi slo den av..' 7914940[/snapback] Det er det dummeste jeg har hørt. Den fikk vel ikke spesielt gode kritikker. Greit, den sugde hesteræv, men ingen har sagt at den er fantastisk og dessuten så du jo ikke filmen. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Uansett hvor dårlig en film er, så må den sees ferdig for at man skal kunne ha en mening om den. "Jeg slo av etter 15/30/60 minutter" er å skyte seg i foten, ved å faktisk se hele så får man straks mer troverdighet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 fins untakk da, TV-filmer for eksempel. eller Bad taste filmer trengs ikke å ses hele før noen(ikke jeg) kaller filmen dårlig personlig syns jeg Kill Bill(spes volum 2) og Fargo var oppskrytt Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 "Jeg slo av etter 15/30/60 minutter" er å skyte seg i foten, ved å faktisk se hele så får man straks mer troverdighet. 7917017[/snapback] Hvor mye av Ringenes Herre sa du at du hadde sett? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 "Jeg slo av etter 15/30/60 minutter" er å skyte seg i foten, ved å faktisk se hele så får man straks mer troverdighet. 7917017[/snapback] Hvor mye av Ringenes Herre sa du at du hadde sett? 7917084[/snapback] De to første filmene, den første har jeg sett i vanlig og extended. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Lord of the Rings er for alle? Jada, sikkert mange 7-8 åringer som digger å se shots av en Uruk Hai få armen og hodet avkuttet av Aragorns sverd. For ikke å snakke om scener som når Gondors soldater får avkuttede menneskehoder sendt mot seg med katapult. 7900447[/snapback] den er for alle likevell :!: har sett filmen i avataren din forresten Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Uansett hvor dårlig en film er, så må den sees ferdig for at man skal kunne ha en mening om den. 7917017[/snapback] You think? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Uansett hvor dårlig en film er, så må den sees ferdig for at man skal kunne ha en mening om den. 7917017[/snapback] You think? 7920394[/snapback] Haha, dessuten klagde han over at jeg uten å ha sett en film syntes at den var dårlig. Ædda bædda, shøut dæ shøl i fotn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Uansett hvor dårlig en film er, så må den sees ferdig for at man skal kunne ha en mening om den. 7917017[/snapback] You think? 7920394[/snapback] Haha, dessuten klagde han over at jeg uten å ha sett en film syntes at den var dårlig. Ædda bædda, shøut dæ shøl i fotn. 7920512[/snapback] slik kaller man veil for EID Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) Bah, dere er ut etter å ta meg når dere ser rett forbi poenget mitt; man skal ikke slå av filmer/spole og deretter klage på dem, da har man ikke fått sett filmen. Det eneste eksempelet dere finner hvor jeg gjør noe lignende er et hvor jeg sovnet, og innrømmer det i anmeldelsen. Jeg så den derimot ferdig en annen gang når jeg var litt mindre trøtt (var tross alt etter HWLAN), så Jenssen kan gå tilbake til å anmelde filmer basert på andres meninger. Endret 11. februar 2007 av SteffyPants Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Bah, dere er ut etter å ta meg når dere ser rett forbi poenget mitt; man skal ikke slå av filmer/spole og deretter klage på dem, da har man ikke fått sett filmen. 7921780[/snapback] Joda, vi ser poenget ditt, og jeg er helt enig. Det er bare det at jeg samtidig er tilhenger av ordtaket "Man bør feie for egen dør før man feier for andres". Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Bah, dere er ut etter å ta meg når dere ser rett forbi poenget mitt; man skal ikke slå av filmer/spole og deretter klage på dem, da har man ikke fått sett filmen. 7921780[/snapback] Joda, vi ser poenget ditt, og jeg er helt enig. Det er bare det at jeg samtidig er tilhenger av ordtaket "Man bør feie for egen dør før man feier for andres". 7921977[/snapback] Jeg står fortsatt for det jeg skriver, man kan ikke ha en mening om en film man ikke har sett. Du fant et lite unntak, greit, men poenget mitt står fortsatt og jeg er selv flink til å følge det. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) Bah, dere er ut etter å ta meg når dere ser rett forbi poenget mitt; man skal ikke slå av filmer/spole og deretter klage på dem, da har man ikke fått sett filmen. Det eneste eksempelet dere finner hvor jeg gjør noe lignende er et hvor jeg sovnet, og innrømmer det i anmeldelsen. Jeg så den derimot ferdig en annen gang når jeg var litt mindre trøtt (var tross alt etter HWLAN), så Jenssen kan gå tilbake til å anmelde filmer basert på andres meninger. 7921780[/snapback] Selvsagt skjønner jeg jo poenget ditt, men det var jo bare uhorvelig artig når du prater om å skyte seg i foten, så gjør du det selv av verste sort. Så artig at jeg bare ikke kunne la det ligge. Jeg anmelder forresten ikke filmer basert på "andres meninger". Det tilfellet jeg tenkte på var en film jeg ikke hadde segg, men jeg reknet med at den kom til å være elendig. Kanskje det var Behind Enemy Lines 2 elns. Skrev ingen anmeldelse, men kom med det som et svar i en diskusjon. Endret 11. februar 2007 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) Selvsagt skjønner jeg jo poenget ditt, men det var jo bare uhorvelig artig når du prater om å skyte seg i foten, så gjør du det selv av verste sort. Så artig at jeg bare ikke kunne la det ligge. 7922424[/snapback] Ikke gjør det til noe det ikke var. Endret 11. februar 2007 av SteffyPants Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå