ElderScrollsinisten Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 (endret) Uansett, "The Boondock Saints" er en uhyre oppskrytt film, selv om det er bra. Amen for det. Jeg ville nesten si LOTR. Selvom jeg elsker filmene og har lest bøkene på originalspråk, blir det litt vel hysterisk i enkelte grupper til tider. Se7en - forholdsvis bra med uttenkt plot, men ikke så bra som folk "rundt meg" vil ha det til. -Snatch -Finding Nemo -Ondskapens Hotell -American History X -Crash: Alle sier den er så bra - moralen, enig. Ellers kan jeg ikke noe for at jeg synes den var patetisk, altfor melodramatisk og hadde labert skuespill, nokså forutsigbar også?. Filmer som burde få mer skryt/mindre kjeft: -Donnie Darko: . beste filmen jeg noen gang har sett. -Lady In The Water: Den har sine begrensninger ja, men ta den for det den er, kritikere, en god natt historie. "-Den blir jeg slaktet for. " -American Psycho: Kanskje en tanke hard kritikk hos noen kilder? Synes iallefall skuespillet og det psykologiske i filmen funker supert. PS: Må bare si jeg elsker handlingen og særlig dialogen i Apokalypse Now Redux! Colonel Kurtz = Endret 5. februar 2007 av ElderScrollsinisten Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Filmer som burde få mer skryt/mindre kjeft:-Donnie Darko: . beste filmen jeg noen gang har sett. 7879410[/snapback] Jeg føler litt for en forklaring på akkurat det der ... Jeg elsker Donnie Darko, men jeg klarer fint å se hvorfor den ikke blir skrytt opp i skyene av alle og en hver. Det er tross alt en meget spesiell og sær film, og at alle skal like den blir etter min mening litt mye å forvente. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Ah, Donnie Darko er også fantastisk oppskrytt. Lenke til kommentar
zonko Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Ah, Donnie Darko er også fantastisk oppskrytt. 7880358[/snapback] Må si meg sterkt uenig. Donnies story og oppbyging er så tett og bra bygget opp at jeg får gysinger hver gang. Historien inneholder så mange detaljer at jeg finner nye hver gang jeg ser den. Donnie er en film som må synke inn, og som man må tenke over ei stund. Kommer ikke på så mange oppskrytte i farten, men Capote kan jeg ikke skjønne er så bra som kritikkene sier. Bra spilt for all del, men ikke veldig engasjerende historie synes jeg. Lenke til kommentar
Ca11e Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Ringenes Herre & Martix .... OPPSKRYTT! Lenke til kommentar
ElderScrollsinisten Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Filmer som burde få mer skryt/mindre kjeft:-Donnie Darko: . beste filmen jeg noen gang har sett. 7879410[/snapback] Jeg føler litt for en forklaring på akkurat det der ... Jeg elsker Donnie Darko, men jeg klarer fint å se hvorfor den ikke blir skrytt opp i skyene av alle og en hver. Det er tross alt en meget spesiell og sær film, og at alle skal like den blir etter min mening litt mye å forvente. 7879779[/snapback] Jeg forventer da ikke at alle skal like den. Det er jo tross alt en grunn til at den er blitt en kultklasikker, den har ikke det bredt spektrum av seere. Føler bare at det er for mange som ikke forstår seg på den, misliker sjangeren etc. og derfor sier den er dårlig. Hadde opprinnelig lagt til akkurat dette i posten men det ble litt langtekkelig formulert. Uansett, enig eller uenig der er forklaringen på at jeg skrev den opp. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Harry Potter-filmene. Huff, jeg har alltid mislikt dem. Synes det rett og slett er kjedelig, og takler det bare ikke. Det er helt sikkert god filmkunst, men jeg liker ikke Harry Potter for fem øre. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Harry Potter-filmene. Huff, jeg har alltid mislikt dem. Synes det rett og slett er kjedelig, og takler det bare ikke. Det er helt sikkert god filmkunst, men jeg liker ikke Harry Potter for fem øre. 7892796[/snapback] De er barnemat. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Harry Potter-filmene. Huff, jeg har alltid mislikt dem. Synes det rett og slett er kjedelig, og takler det bare ikke. Det er helt sikkert god filmkunst, men jeg liker ikke Harry Potter for fem øre. 7892796[/snapback] De er barnemat. 7892814[/snapback] Enig i det, men det er jo så mange som liker dem uansett. Jeg er 16 år, og jeg tenker litt "wtf" når venner av meg elsker Harry Potter-filmene. Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Jeg syntes Batman Begins var en veldig oppskrytt film. Minna mer om noe som kunne vært en James Bond film en en Batman film. Alt for "seriøs" Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Nå har vel James Bond ikke hatt rykte på seg for å være seriøse filmer da... Den er kanskje litt oppskrytt ja, skjønner meg ikke på alle som gir den toppkarakterer. For det var ting å trekke ned på. Men en av de beste filmene i sin sjanger er det så absolutt. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Batman Begins fikk nok toppkarakter fordi det er så mange fans av Batman som endelig fikk filmen sin. Ikke siden Adam West har Bruce Wayne vært så smooth, og aldri har Batman vært like kick-ass på film før. Kanskje den kunne vært bedre, men den er 4-5 ganger bedre enn Batman, Batman Returns og Schumacher-tragediene til sammen. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Burtons Batman film er fortsatt en liten favoritt for min del og jeg vil nok betegne meg som en ganske fanatisk tilhenger av mannen. Batman Begins kan tolkes som både en flott og korrekt versjon, men også en fullstendig feil versjon (spesielt detektivelementet er det lite av). Alt etter hvilken epoke og hvilken histroie man fokuserer på. Men dette er nok sagt nok om her. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Og Kevin Smith bør ikke snakke for høyt. Fyrens behandling av Daredevilserien han skrev, hvor han til og med tok livet av en av Spider-Man sine erkefiender uten at Spider-man var med, var bare tragisk. For ikke å snakke om Supermann prosjektet med Nicholas Cage hvor han ikke skulle fly, ikke skulle ha drakten og hvor han skulle sloss mot en gigantisk edderkopp, av alle ting. Brainiac skulle sloss mot isbjørner på nordpolen, sammen med sin hund som skulle være noe a la "Chewie". Kommentaren mot Burton var et svar på Burtons utbrudd da han ble anklaget for plagiat, hvor han sa han aldri i verden kunne tenke seg å lese noe av Kevin Smith. Burton ble også ansatt til å regissere Supermann filmen (Superman Lives). Det første han gjorde var å forkaste Smith sitt manus, forståelig nok. Lenke til kommentar
EDB Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) I An Evening With Kevin Smith tar han faktisk opp akkurat det der med Superman-filmen. Alt det som ble skrevet der var pågrunn av Mr Producer Jon Peters. Han fortalte hvordan alt skulle være. Noe av det komiske med det er at man kan se i Wild Wild West, som han er producer av, er det en kjempeedderkopp. Tydeligivs liker han kjempeedderkopper. Endret 7. februar 2007 av EDB Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Burtons Batman film er fortsatt en liten favoritt for min del og jeg vil nok betegne meg som en ganske fanatisk tilhenger av mannen. Batman Begins kan tolkes som både en flott og korrekt versjon, men også en fullstendig feil versjon (spesielt detektivelementet er det lite av). Alt etter hvilken epoke og hvilken histroie man fokuserer på. Men dette er nok sagt nok om her. 7894488[/snapback] Så Batman i går. Jeg sovnet. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Skulle gjerne likt å se en Batman film som er tro mot originalen. Det vil si en batman væpnet med pistoler som dreper haugevis med skurker, i tillegg til å være født i 1910, oppdratt av sin onkel før han etterhvert blir medlem av politiet. Der snakker man om en Batman tro mot originalen. Tilbake til topic så er vel egentlig Pirates of the Caribbean filmene endel oppskrytt. Er stor tilhenger av eventyrene, men at det hele skulle bli så gigantisk er litt merkelig. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Ringenes Herre. Den kunne gjerne vært 2 timer kortere for min del. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Ringenes Herre. Den kunne gjerne vært 2 timer kortere for min del. 7895311[/snapback] Den kunne vært én film, regissert av Michael Bay eller Tony Scott og helst uten de alvehobbitgreiene. Hva var dealen med Legolas, hvor gay er det lov å være? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå