Nervetattoo Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Filmer som umiddelbart dukker opp i hodet: Reservoir Dogs (Fryktelig oppskrytt) Jaws (Huff) Sixth Sense (Bra, men ikke så bra) Life of Brian (Ok, ikke mer) Dumb & Dumber (Kan komedie gjøres dårligere?) The Thin Red Line (Hmm, gi meg heller en seng) Lenke til kommentar
arildoaim Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) IMO: Fortjener skryten\bra filmer: Matrix 1 PF Snatch Shawshank Redemption Requiem for a dream Seven Scarface Leon Once upon a time in America Fight Club Minority Report Life of Brian Ufortjent skryt\ elendige filmer: Nemo Spiderman Pirates of the Carabien 1-2 Natural Born Killers Kill Bill Titanic Pearl Harbour Ice age Chicago Constantine The Bourne Identity Jurassic Park-oppfølgerne King Kong (re) Fantastic Four Brokeback Mountain Superman Returns X-Men Sixth Sense Endret 28. januar 2007 av ari_lg Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Fantastic Four skryt?? har ikke sett en eneste post på forumet som har skrytet av denne filmen, jeg er en av dem som liker filmen best og jeg syns den er godt under middelmådig Lenke til kommentar
arildoaim Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Tja, kanskje ikke oppskrytt, men elendig. Skal forandre det nå. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 The Bourne Identity 7816715[/snapback] Blasfemi! "The power of christ compells you!" *kaste helligvann* Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 The 20 Most Overrated Movies of All Time 7394313[/snapback] Ingen overrated-liste er komplett uten 2001. 7406208[/snapback] Du skjønner den ikke Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Oppskrytte filmer LOTR Shawshank redemtion The Gladiator/ Alle Ridley Scott filmer Pirates of the Carabien 1-2 Åndenes hus Da Vinci-koden titanic Uro ufortjent oppmerksomhet Terkel i knipe the ring american pie/ nesten alle filmer i den sjangeren den her listen kan jeg ikke skrive videre på, siden den vlir alfor lang Men du skjønner poenget filmer som har gått igjen i denne tråden, men som jeg er uenig i at er oppskrytt American Beauty The good, the bad and the ugly braveheart scarface pulp fiction requiem for a dream léon the thin red line jaws life of brian Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 1. Sin City 2. Pulp Fiction 3. Terminator (alle) Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Burde nesten vært regler her for at man må legge ut like mange filmer man liker også. Begynner å lure så sterkt på filmsmaken til folk. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Oppskrytte filmer: -Schindler's List - forsåvidt bra, men ganske lav underholdningsverdi, og unødvendig lang -Casablanca - bra, men en av tidenes beste? Langt ifra! -Citizen Kane - skikkelig bra film, men fortsatt oppskrytt -Raiders of the Lost Ark - spesielt mtp. IMDb-rating - knall underholdning, men ikke noe særlig mer -8 1/2 - kjedelige greier -2001: A Space Oddyssey - bradårlig film som veldig mange elsker, av en eller annen grunn. Veldig oppskrytt, spør du meg! -Brazil - helt grei scifi, men ikke noe mer Og her er min topp 5 for øyeblikket, for tomat-ulf sin skyld 1. Pulp Fiction 2. The Big Lebowski 3. Memento 4. Léon 5. American Beauty Lenke til kommentar
-Turin_Turambar- Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Full Metal Jacket Hadde hørt så mye bra om den at jeg ble noe skuffet. Var selv i militæret da jeg så den, og var bare provoserende å se de inkompetente løkskallene vandre apatisk rundt. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Full Metal Jacket Hadde hørt så mye bra om den at jeg ble noe skuffet. Var selv i militæret da jeg så den, og var bare provoserende å se de inkompetente løkskallene vandre apatisk rundt. 7844586[/snapback] Vært i Vietnam? Lykke til videre i speidern! Lenke til kommentar
-Turin_Turambar- Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Har ikke vært i Vietnam nei, men det gjør det ikke mer underholdende av den grunn. Den hadde sine øyeblikk, men synes ikke den fortjener statusen. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Ser ut til at folk gir en lang faen i produksjons datoen til filmen. Hvordan kan man si at Kane er oppskrytt!? Den er gammel, gammel, gammel. Dette er mer en; "Jeg vill provosere mangen derfor skriver jeg ned disse filmene", tråd. Life of Brian? Oppskryt? Bah. Den er what? 30år gammel nå? Humoren var ganske så grensesprengende da den kom ut. Ikke ufortjent var blasfemi stempelet og. Ett stempel som bare gjorde den enda mer spennende. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Da tar jeg sats og kaster meg utfor klippen: The Matrix The Matrix Reloaded The Matrix Revolutions Memento Gladiatoren Troja (om den noen gang har vært oppskrytt) Lola rennt! The exorcist Phantom menace - Attack of the clones - Revenge of the sith (igjen hvis man kan si at disse har vært oppskrytt) The incredibles Snatch Tror jeg at jeg har lyst til å lure inn American Beauty også, den er i grenseland. Mulig jeg tar den bort når jeg er litt mer klar i toppen. Må tenke litt mer på denne, er sent nå - heihopp. Endret 1. februar 2007 av ^fmj Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Da tar jeg sats og kaster meg utfor klippen: The Matrix 7845780[/snapback] Så kan du forklare hvorfor denne filmen er oppskrytt Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Hvor er det grensen går før en film er oppskrytt? Virker som om hvis dere hører navnet på en film mer enn et par ganger, så er den rangert som oppskrytt? En film som vinner flere oscar'er og får mye god omtale er derfor oppskrytt? Endret 1. februar 2007 av _Scotty_ Lenke til kommentar
CCola Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Dumb & Dumber (Kan komedie gjøres dårligere?) Jeg håper da inderlig du mente Kan en komedie gjøres bedre? Jesus, tidenes beste komedie uten tvil! Lenke til kommentar
Thend Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 The Boondock Saints. Den var ikke direkte dårlig, men jeg skjønte aldri hva som var så fantastisk med den. Kanskje hadde jeg for store forventninger. Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) La oss ikke glemme at oppskrytt ikke nødvendigvis betyr dårlig. Jeg synes Click med Adam Sandler var oppskrytt, selv om jeg er en stor fan de andre filmene hans. Hadde forventet mer komedie, og i alle fall ikke en nærmest tragedie-film. Edit: Klar over at alt gikk bra, men det ble for mye triste hendelser i filmen. Endret 1. februar 2007 av anietsoj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå