Hashtægg Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 (endret) - Ringenes herre - gymnaslærer pedersen - davinci koden Endret 17. november 2006 av Demille Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest var en rimelig stor skuffelse. 1'ern var mer enn vært å se, men 2'ern innfridde absolutt ikke forventningene. Synes blant annet at kjemien mellom Keira Nightley og Orlando Bloom er latterlig, det er så langt vekk fra et troverdig filmforhold du kan komme, i mine øyne. Blade Runner var også en skuffelse, selve filmen var grei, men jeg hadde forventet mer av en film med såpass bra rating på imdb. At en film som Magnolia ligger så langt under denne er forbi min fatteevne. Sist men ikke minst King Kong. Som første film Jackson lagde etter LOTR-triologien burde jeg egentlig bare forventet å bli skuffet. Men det er oppskrytt film, det. Forstår ikke hvordan den kunne få så mange 6'ere som det den gjorde. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Da Vinci-koden. Boken var helt grei, filmen var grusom. Altfor mange så den på tross av slakt i pressen.. Diverse førkrigs-filmer på IMDbs top 10-liste. Har ikke ork til å se noen av de.. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 The Grudge..Vil ikke si mer vare bare helt idiotisk Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 *Alle norske filmer med Nicolai Cleve Broch. *Alle Star Wars-filmene *Alle animerte barnefilmer (Pixar/disney) Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 - LOTR - Åndenes hus - Pirates of the caribien, 1 og 2 - The Gladiator og alle Ridley scott filmene - Traffic - Saving private ryan Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Er ikke dette på en måte samme som "Filmer alle liker utenom deg"? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 man kan jo like en film og fremdeles syns den er overvurdert, jeg liker jo Star Wars sånn passe, men syns fremdeles den er ektremt overvurdert Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Da Vinci-koden. Boken var helt grei, filmen var grusom. Altfor mange så den på tross av slakt i pressen.. 7351482[/snapback] Så hvis en film blir slaktet i pressen, så skal man ikke se den? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 jeg liker alle filmene jeg ramset opp, men ikke LOTR og åndenes hus. Men alle er overvurderte. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Star Wars, for noe MØKK! det fenger ikke i det hele tatt. Syns Irobot har blitt alfor godt mottatt. Jeg syns filmen er bra, men det virker som den blir likt av så utrolig mange. Den fortjener f.eks ikke den "collectors boksen" som den har. Hodet til Sonny, med disker oppi. Madagascar var gankse tragisk. Ikke morsomt i det hele tatt! Heat. Kjenner en som syns den ene action scenen når de blir omringet av politi er så fantastisk bra og den skal visstnok fått masse bra omtale. megacrap spør du meg! Lenke til kommentar
CCola Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 (endret) jeg vil ikke si at matrix II og III er oppskrytt, det er bare psyko matrix fan som synes dem er bra.. vanlige folk og kritikerne synes disse filmene er drit dårlige 2023882[/snapback] Det er de som forstår filmene som syntes de er bra. De ER nemlig bra. Forstår du Matrix, syntes du den kommer til å bli genial. Jeg lover. Herregud. Denne tråden er KUN for å bli irritert altså. Endret 29. november 2006 av Ilsaldur Lenke til kommentar
CCola Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 - Ringenes herre- gymnaslærer pedersen - davinci koden 7298317[/snapback] Hvordan er det mulig å si at Ringenes Herre er oppskrytt?! Det er tidenes beste filmer, og kommer til å være det i laang tid fremover. Ok, det er lov å ha forskjellige meninger, men VÆÆÆR SÅÅ SNILL å begrunn hvorfor du syntes Ringenes Herre er oppskrytt. PLZ Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 jeg vil ikke si at matrix II og III er oppskrytt, det er bare psyko matrix fan som synes dem er bra.. vanlige folk og kritikerne synes disse filmene er drit dårlige 2023882[/snapback] Matrix 2 er da ikke dårlig - Matrix 3 er ikke oppskrytt i det hele tatt. Denne filmen er jo kjent som et godt eksempel for hvordan oppfølgere ikke bør lages. Hvordan er det mulig å si at Ringenes Herre er oppskrytt?! Det er tidenes beste filmer, og kommer til å være det i laang tid fremover. 7385519[/snapback] Du har tydeligvis ikke vært her lenge nok. Disse filmene er argumentert side opp og side ned for hvorfor filmen er dårlig. Jeg mener dog det motsatte. Lenke til kommentar
EDB Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 The 20 Most Overrated Movies of All Time Lenke til kommentar
Rockagirl Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Dårlige oppskrytte filmer : LOTR American Beauty Star Wars The Gladiator Matrix Da Vinci-koden Chicago Batman Begins Mission Impossible Bee Cool Clerks 1&2 X-Men Hostel Brae oppskrytte filmer: Pirates of the Caribbean 1&2 Titanic American Pie Brokeback Mountain Harry Potter Superman Returns Fantastic Four King Kong The day after tomorrow The Notebook Saw 1 Sikkert mange fler men kommer ikke på noen akkurat nå Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) Brae oppskrytte filmer: LOTR American Beauty Star Wars The Gladiator Matrix Da Vinci-koden Chicago Batman Begins Mission Impossible Bee Cool Clerks 1&2 X-Men Hostel Pirates of the caribbean 1-2 Dårlige oppskrytte filmer: Titanic American Pie Brokeback Mountain Harry Potter Superman Returns Fantastic Four King Kong The day after tomorrow The Notebook Saw 1 Endret 30. november 2006 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Rockagirl Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Dårlige oppskrytte filmer: Titanic American Pie Brokeback Mountain Harry Potter Superman Returns Fantastic Four King Kong The day after tomorrow The Notebook Saw 1 7395412[/snapback] Vell man kan jo ha forskjelli smak! Hvis du synes de filmene er dårlige så synes sikkert jeg at dine "brae filmer" er dårlige.. Vi har vel helt omvent smak, jeg regner med at du nesten er en gutt .. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) Hehe Gutt eller ikke, det forbli en hemmelighet. Endret 30. november 2006 av medlem-105082 Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) Dårlige oppskrytte filmer :LOTR American Beauty Star Wars The Gladiator Matrix Da Vinci-koden Chicago Batman Begins Mission Impossible Bee Cool Clerks 1&2 X-Men Hostel 7395032[/snapback] Jeg får lyst og grine. Endret 30. november 2006 av ErikFN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå