knutie Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 (endret) Hei Er det mulig å streame en kanal fra kabeltv på webtv via et PcTv/tv kort? Ja og NB: det skal brukes til eget bruk. Endret 12. april 2004 av knutie Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 HeiEr det mulig å streame en kanal fra kabeltv på webtv via et PcTv/tv kort? Ja og NB: det skal brukes til eget bruk. Ja, det er fult mulig. Jeg bruker en sånn løsning til daglig og streamer TV2 over et trådløst nett siden jeg ikke kan få inn tv2 her. Fungerer helt fint. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 det går heilt fint, eg gjør det sjølv Lenke til kommentar
knutie Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 Forslag til hvilket kort jeg kan kjøpe? Lenke til kommentar
stkmydla Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Pinnacle har bra TV-kort...har selv Pinnacle PCTV.. Du kan få alt fra 500kr til et par tusen, alt etter hvilken kvalitet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå