The Stig Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Hei & Hallo Jeg har nettopp kjøpt meg SC:PT og etter og ha "cruiset" gjennom SP var det på tide med litt online-sniking men da... Så og si vær eneste server krever at "punkbuster" er på, så da er spørsmålet mitt, hvor i granskuen "skrues" det på? Fant det ut en gang, men neste gang var den "borte..?!" Noen som kan prøve og forklare så presist som mulig.. Meget takknemelig for svar Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 Ingen som vet? Dette er et stort problem..! Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Har du installert PunkBuster da du la inn spillet? Eller klikket du bare "nei" av ren refleks? Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Når du logger på multiplayeren et sted, står det: "PunkBuster" eller noe i den stilen nederst til høyre på skjermen. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 Når du logger på multiplayeren et sted, står det: "PunkBuster" eller noe i den stilen nederst til høyre på skjermen. Ja, som sagt jeg fant det en gang, ,men neste gang var den "borte"?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå