Gå til innhold

batteri på 6600

Anbefalte innlegg

Kan noen hjelpe? jeg har n6600 har hatt den i 4 måneder nå, men først for noen dager siden begynnte jeg og laste ned å innstallere programmer til den, camerafx camcorder +++ alt mulig. og nå har jeg merket at batteri levetiden har gått DRASTISK ned, itillegg til at batterimåleren viser feil hele tiden. når jeg gikk å la meg igår viste den en ifra fullt. og når jeg våknet opp idag tidelig hadde den skrudd seg av, grunnet batterimangel? noen som har samme problemet? eller eventuelt vet om tips jeg kan gjøre? formatterer mobilen nå får å se om det hjelper. men eventuelt også priser på nye batterier? og er det mulig å kjøpe bedre (lengere levetid) batterier en det som fulgte med?

På forhånd takk!

mvh Andreas

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

Prøv å slå av mob din og slå den på igjen,hadde det samme problem her om dagen,flere streker som sa hvor mye det var igjen det var igjen på batteriet ble borte etterhvert uten at jeg brukte den,satte den på lading over natten,ikke noe forandring,slo av mob og slo den på igjen og da viste den fullt og siden så har det vært i orden.

Lenke til kommentar

vær obs på at gjentatt omstart av tlf faktisk tømmer batteriet meget fort!

Tlf kan vise fullt batteri men etter omstart vil den høyst sannsynlig falle.. Det hender at indikatoren faller med opptil 3-4 streker,men den vil høyst sannsynlig stige opp et hakk eller to etterhvert... Dette problemet har eksistert siden 7650 og det viser seg at det bare blir verre med tiden.. Mens "vanlige" mobiler ikke bruker noe særlig batteri på å starte opp menysystemet sitt,trenger S60 mobilene mye batteri pga at det er et helt operativsystem som skal startes opp... Dette er også grunnen til at det tar så lang tid med omstart..

RayGun

Lenke til kommentar

Okey tusen takk! meen om batteriet tømmes fort ( ved omstart etc) vil det slite noe særlig på batterilevetiden etter man har ladet opp på nytt igjen. den har nemlig godt ned veldig mye. Før ladet jeg mobilen vær 3 dag. nå (med like mye mobilbruk) må den i laderen vær kveld. er det noe jeg kan ha gjort feil? eller er dette normalt etter 4 måneders bruk?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...