escariot Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 (endret) Heisann, Har et Hercules R9800SE AIW med samsung 2.8ns minne, som jeg trenger minnekjølere til. Problemet er at jeg ikke finner slikt hverken på 3dfxcool, microplex eller komplett. Jeg vet de skal ha det, men jeg finner det rett og slett ikke. Tror størrelsen er 25x25mm (dette er jeg ikke sikker på, har ikke målt - men ved øyemål stemmer det...). Håper noen kan gi meg push i riktig retning. mvh Escariot edit: Skriveleif Endret 12. april 2004 av escariot Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 http://www.netconnection.no/lucys/. Herfra finner du vel frem på egenhånd Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 www.microplex.com har jo kjøleribbere man bare kan lime på minne. Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Tror han tenker på størrelsen. De på microplex er dobbelt så lange som brikkene på skjermkortet hans. Ser ingen grunn til at det ikke ville virke (med mindre du har VGA Silencer da), men jeg så for meg at han ville ha noen som var akkurat riktig størrelse. Men du kan jo kjøpe disse og sage dem i to. Vil tro at de kjøler bedre enn ribbene på netconnection. Lenke til kommentar
escariot Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 Takker for svar! Nei, jeg har ikke VGA silencer, eller noe annet snurrigt opplegg (tenkte egentlig lenge på zalman opplegget, men det tar vel borti AIW-delen av kortet). De på microplex har jeg sett, men vil ikke de bli for smale? Når jeg tenker over det virker 25x25mm lidderlig stort, er det kanskje bare 10x10? Usikker.. mvh Escariot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå