Nimda Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Hei jeg har UT, og har hørt det er en multiplayer MOD som hetr strike-force. Hvor kan jeg skaffe det? Trenger jeg noe annet enn UT og strike-force for å spille? Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Strikeforce 1.75 kan du laste ned enten hos Strikeforce Center eller Fileplanet Få med deg de nyeste mappackene også! Trenger kun UT med nyeste patch og SF 1.75 for å spille. En liten advarsel: du kan bli hekta :wink: Lenke til kommentar
Nimda Skrevet 1. april 2002 Forfatter Del Skrevet 1. april 2002 hvor kan jeg få lasta ned ut patch da? url? Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Sjekk hvilken versjon du har. Jeg har 436, funker fint. Har du ikke 436, så kan du laste den ned hos PlanetUnreal Lenke til kommentar
Nimda Skrevet 1. april 2002 Forfatter Del Skrevet 1. april 2002 Quote: Få med deg de nyeste mappackene også! Følger de med i strikeforce 1.75 patchen? Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Nei. Er en egen pakke. Er på ca 54MB mener jeg å huske. Du finner den på strikeforcecenter. Lenke til kommentar
magfa Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 enig-- strikeforce er konge for tiden. blir fort hekta, ja Lenke til kommentar
Softhead1no1 Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 hekta? hvem? hva? hvor?...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå