a-z Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Min favorittrommis er uten tvil Hellhammer. Jeg mener han har en genial kombinasjon av hastighet, rytme og melodi. Han er den ultimate black metal-trommisen, særlig liker jeg det han spiller i Ordo ad Chao (Mayhem). Som nr. 2 stiller Frost, han mener jeg og er en meget god (og rask) trommis, men noe mindre melodiøs enn Hellhammer. Nr. 3: George Kollias, Ithyphallic av Nile er bare en nytelse å høre på. Nr. 4: Inferno (Behemoth), han er meget rask (digger introen på Arcana Hereticae), men synes til tider det kan bli litt for mye "dæljing". Har egentlig aldri tenkt noe særlig over hvem som er nr. 5, men jeg må si jeg liker Horgh (Immortal) og Fredrik Andersson (Amon Amarth). Lenke til kommentar
Solid Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Neil Peart says this observer. Lenke til kommentar
chhristian Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Neil Peart og Eric Carr Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Steve Gadd og Dave weckl er blant mine favoritter. Questlove er også helt fantastisk. Mer tight trommespill skal man lete lenge etter. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Jeg må helt klart si Mike Portnoy fra Dream Theater. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Thomas Pridgen (Mars Volta) gikk meg hus forbi en stund, men jeg har tro på at han kan bli veldig veldig god. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Nå har ikkje eg lest hele tråden, men lurer på kor Carmine Appice, Cozy Powell og Eric Singer er? De burde da også bli nevnt Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Neil Peart og Mike Portnoy er virkelig gode trommeslagere. Men har også sansen for Vinnie Paul, skal ikke ta å si at han er den beste trommisen i verden, men liker stilen hans. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Scott Travis Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Har veldig sansen for både Stilen og trommingen til Vinnie Paul Etter hvert som jeg har blitt en større fan av Tool, har jeg også fått sansen til Danny Carey! Siden jeg er en grusomt stor fan av Maynard James Keenan sin stemme, synes jeg det er merkverdig at jeg også greier å elske både bassen, gitaren og trommene i tool EDIT; Carter Beauford fra Dave Matthews Band er også en trommis jeg liker. Avansert og presis tromming i flere sanger, og det å se live-opptak av han er jo en fryd. Han smiler og ler seg regelrett gjennom konsertene! Endret 12. oktober 2009 av Sheogorath Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Hellhammer ! Endret 15. oktober 2009 av GrevenLight Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 En bra trommis må kunne spille de fleste stilarter. En av de beste i så måte er Vinnie Colaiuta. Lenke til kommentar
mortenandre Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Nicko McBrain frå Iron Maiden is the man Edit: Skrivefeil Endret 18. oktober 2009 av mortenandre Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Visst pokker! Ingen som har inspirert meg i like stor grad som den mannen. All hail. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå