Gå til innhold

Den beste trommisen

Zildjian

Anbefalte innlegg

Min favorittrommis er uten tvil Hellhammer. Jeg mener han har en genial kombinasjon av hastighet, rytme og melodi. Han er den ultimate black metal-trommisen, særlig liker jeg det han spiller i Ordo ad Chao (Mayhem).

Som nr. 2 stiller Frost, han mener jeg og er en meget god (og rask) trommis, men noe mindre melodiøs enn Hellhammer.

Nr. 3: George Kollias, Ithyphallic av Nile er bare en nytelse å høre på.

Nr. 4: Inferno (Behemoth), han er meget rask (digger introen på Arcana Hereticae), men synes til tider det kan bli litt for mye "dæljing".

Har egentlig aldri tenkt noe særlig over hvem som er nr. 5, men jeg må si jeg liker Horgh (Immortal) og Fredrik Andersson (Amon Amarth).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har veldig sansen for både Stilen og trommingen til Vinnie Paul :) Etter hvert som jeg har blitt en større fan av Tool, har jeg også fått sansen til Danny Carey! Siden jeg er en grusomt stor fan av Maynard James Keenan sin stemme, synes jeg det er merkverdig at jeg også greier å elske både bassen, gitaren og trommene i tool :)

EDIT; Carter Beauford fra Dave Matthews Band er også en trommis jeg liker. Avansert og presis tromming i flere sanger, og det å se live-opptak av han er jo en fryd. Han smiler og ler seg regelrett gjennom konsertene!

Endret av Sheogorath
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...