Thewiz Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Når kommer farcry ut på Xbox? Blir det LIVE når det kommer? Lenke til kommentar
Pawerilo Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Ubi har til nå ikke kommet ut med noen offisiel releasedate (vet ikke om dem har bekreftet at farcry på Xbox blir en realitet engang). Det er nok ikke så fryktelig lenge til ubi gir ut informasjon rundt denne utgivelsen, men frem til da så er det ingen som vet noe helt sikkert. Dersom Farcry på xbox kommer, vil jeg tro at det har LIVE støtte, da multiplayer er en stor del av PC-versjonen Lenke til kommentar
ttt Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 det er bekrefta at far cry kjem på konsoll. og da er det vel sjølvsagt at det kjem på x-box (det er vel bare x-box som kan klare å kjøre far cry sånn noke lunde) meir info: http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=6676 det ser ut til at far cry vil bli gitt ut i løpet av året Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Ubi har til nå ikke kommet ut med noen offisiel releasedate (vet ikke om dem har bekreftet at farcry på Xbox blir en realitet engang). Det er nok ikke så fryktelig lenge til ubi gir ut informasjon rundt denne utgivelsen, men frem til da så er det ingen som vet noe helt sikkert. Dersom Farcry på xbox kommer, vil jeg tro at det har LIVE støtte, da multiplayer er en stor del av PC-versjonen Er vel singleplayeren som spiller klart størst rolle i Far Cry..Etter det jeg har hørt er det singleplayeren som har fått bra kritikker, mens multiplayeren visstnok skal være ganske middelmådig.. Men et spill uten multiplayer i dag skal slite med å selge, om det ikke er av Far Cry kaliber da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå