Gå til innhold

eg sitter fast i JK2

Anbefalte innlegg

En MILLION takk til deg jellyfisk :smile:

Syns de klippene så mistenkelig ut ja.....Har prøvd å hoppe der MYE,men ga til slutt opp.

Tror deg så gjerne på at det er vrient.

Takk for super beskrivelse!!!.Tester med en gang....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jellyfisk fant ut åssen man skulle komme opp på den avsatsen på den vanskelige måten ser jeg :grin:

egentlig skal du ødelegge den maskinen som dessa svevetingene dumper tingene sine i, der det er en vandrende kasse (vet ikke hva de heter) og som det er fali å være inni når det lyser rødt!

anyway, du må komme deg ut og fra ute skal du gå inn i ett rør (røret går ut og inn, du merker hvilket jeg mener med en gang du ser det) og da kommer du under området der det er fali! så ødelegger du de to røde søylene som står der og da stopper maskinen! så er det bare å hoppe opp gjennom hullet i taket og så hoppe videre opp på disse sveve tingstene som komme forbi!

kanskje dårlig forklart men det er helvetes vanskelig å forklare nøyaktig

Lenke til kommentar

Valgte en litt annen løsning på det brettet. Gikk opp på taket på "svevedingsen" i "grillrommet" Brukte noen cansisters mens jeg satt på taket. Overlevde og hoppet inn i hullet til venstre i "steingangen". Synes de der insektgreiene var ganske irriterende.

Kanskje ikke den mest elegante løsningen, men den funker og er meget enkel.

Lenke til kommentar

pga CS 1.4 har jk2 outcast blitt mitt nye yndling spill

det er tøft og 1337 å bruke laser sverd :grin:

i multiplayer er darkside my bedre en lightside

argh jeg som ville være snill NOT

grip og lightning er de kuleste force triksene

slenge folk veggelangs og piiiiiine demm ved å dytte demm hulter til bulter :cool:

Lenke til kommentar

Tja. Jeg er og slem, menne jeg legger merke til at de som denger meg (når jeg finner noen, det er ikke så mange av dem) ofte er snille. Hjelper ikke å lyne folk hvis dem har sånn force resistance ekkel ting.

Force jump er forresten den kuleste (men riktignok ikke den mest effektive) forcen. Kung fu`e folk i ansiktet når du har slått av sabelen er ganske morsomt og overraskende.

Lenke til kommentar

Vel, nå har jeg endelig rundet hele spillet, og jeg må si meg ganske fornøyd med dette. 8,5 av 10 - trekker litt ifra fordi savegamene hadde en tendens til å bli korrupte (de autosavene fra begynnelsen av hvert brett funker fint, men på de andre savene tar det 1/2 minutt å loade/save, og screenshotet blir korrupt - doble bilder samt grønt og rødt "søppel").

Brukte nesten utelukkende Force Speed mot alle Dark Jediene, og Desann ble sløyd ganske lett med FS + Strong Style. Det vanskelige var å komme seg dit - hvordan i h****** kommer man forbi de 3 steinveggene man kan ta Force Push på? Måtte til slutt bite i det sure eplet og bruke "noclip"...

Men den komiske tingen med spillet jeg vil huske i lang tid framover var når Kyle og Jan kysset. Dette ser så veldig rart ut med denne 3D-motoren, selv om den er en av de bedre jeg har sett..!

Lenke til kommentar

De "3" steinveggene du kan ta force push på, er det bare å ta force push på. Hvis du så, uten å ha flyttet deg etter at du kom dit, og står med ryggen mot den ene veggen uten en flyttbar steinblokk, går du rett fram, går så vidt inn i åpningen til venstre, og undersøker den venstre veggen. AHA! En ny push-knapp. Trykk den og drep slemmen!

Disse korrupte savegamene merket jeg overhodet ikke noe til...

Sikker på at det ikke har noe med hardwaren din å gjøre, eller at det er blitt noe tull på installasjonen din?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Protector spurte om hjelp på forrige side: Då går til venstre der hvor brannen er, og ødelegger røret som er i taket rett før det en helling nedover.

nå skal dere høre hvordan jeg klarte søppelbrettet:

JEG var faktisk inne i rommet der hvor forbrennningen foregår, og jeg ble totalgrillet! Men hvis du har 5 bacta canisters går det faktisk å overleve der inne (!) jeg var faktisk under også, men fant ikke ut hva jeg skulle ødelegge for å stoppe forbrenningen

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...