Gå til innhold

eg sitter fast i JK2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenkte jeg kunne komme med mitt spørsmål ang JK2, så slipper forumet å måtte tåle enda en post om nesten samme problemet...

Har som siddis kommet til det stedet der man må redde de fangene i Artus-gruven, og har akkurat kommet utendørs igjen og ser at flere Stormtroopers skyter på fangene.

Mitt spørsmål er: Hvordan dreper man de AT-STene!? Jeg har prøvd alle tilgjengelige våpen (uten å jukse), til og med granatene. Har disse et svakt punkt man må sikte på eller? Sånn som det er nå, så får jeg "Mission Failed" siden AT-STen dreper alle fangene.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-01 16:23, siDDIs skrev:

var ikkje heilt med der

eg kom jo inn i eit rom med fleire tomme AT-ST'er der nede skrudde eg av shielden til ion kannonene goså gikk eg opp og knerta dei......men nå.........??

du gjør som jeg skrev før.. går tilbake til det rommet, og holder deg langs toppetasjen. dørene er nå åpnet, og du kan gå videre til skipet.

evileddie: turrets.. :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Mitt spørsmål er: Hvordan dreper man de AT-STene!? Jeg har prøvd alle tilgjengelige våpen (uten å jukse), til og med granatene. Har disse et svakt punkt man må sikte på eller? Sånn som det er nå, så får jeg "Mission Failed" siden AT-STen dreper alle fangene.

Bruk en av de kanonene som står rundt på brettet og blås AT-STene i lufta. :grin: Helt på starten på du ta heisen opp fra der du startet (bak deg eller til venstre, husker ikke 100%) og bruke den kanonen der til å knærte 2 AT-STer. Kanonen funker også utmerket til å skyte stormtroopers. :grin: hehe

Lenke til kommentar

ingen av dere klarte å hjelpe meg

brettet bugga, dvs nokon triggers blei ikkje aktivert

måtte gjøre heile brettet på nytt...men men ferdig med spillet nå :smile:

ganske bra...litt lengre holdbarhet enn RTCW og MoH

men ganske 'tom' kjedelig leveldesign og nokon jævligt irriterande (buggete) puzzles

min score 7.5 av 10

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Quote:

On 2002-04-01 16:23, siDDIs skrev:

var ikkje heilt med der

eg kom jo inn i eit rom med fleire tomme AT-ST'er der nede skrudde eg av shielden til ion kannonene goså gikk eg opp og knerta dei......men nå.........??

Gå til det rommet hvor du var i sted,utenfor er de store kanonene du snakket om. Gå inn hvor de store "droidene" er og du vil se at en ny dør er åpnet

Lenke til kommentar

Jeg trenger hjelp!!!!! Hat kommet meg til søppel annlegget, men der inne vet jeg ikke hva jeg gjør videre?? Har gått igjennom den kværneren og nå er jeg helt tom for ideer.

Svar fort, PLEASE........

Lenke til kommentar

vet nå ikke om det er utgått grafikk..

kanskje det er maskina mi som er utgått! i hvertfall skjermkortet! gf2mx/400.. var en plage å komma seg gjennom brettene der man gikk ute i skogen. ca 10fps

søppelbrettet var et ganske plagsomt sted ja. Så

vidt jeg husker er det en luftsjakt eller noe sånt like før man kommer opp på plattformen der alle dessa bombekasterne stod. hvis du går inn der så i den andre enden så ser du ned på en kasse som du kan skyte og så går det høl på veggen! da bare hopper du ned på gulvet igjen og går gjennom der! tar jeg ikke helt feil så kommer du ned i et fengsel! Har kommi til slutten på spillet nå og sitter fast.. eller fast og fast, har bare ikke funni ut åssen man kommer til hovedpersonen, han deler seg i tre stykker og går hver sin veg og lengre kommer jeg ikke!! Noen forslag??

Grip force ruler

Lenke til kommentar

pøh. Juks er for pingler. På det første brettet hvor noen sto fast, altså det med disse at-st greiene er det viktig at man husker å sløye alle at-st ene også, ikke bare kanonene. Gjør man det, går det som ett skudd. (men det kan være litt vanskelig å finne den siste.)

og sånn generelt: om man bare ser seg litt om og nyter grafikken (som kanskje er litt kjedelig til tider, men definitivt veldig star wars) så legger man stadig merke til noen fine luftekanaler og sånt. Dessuten er det da deilig å gjøre noe annet enn å måte plaffe ned stormtroopere hele tida (selv om det er moro det å)

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-20 01:18, Ronnyb skrev:

Jeg satt meg fast på første mission, etter det har jeg ikke giddet å spille det mere. Jeg synest spillet var stygt med utgått grafikk.

tja, kanskje det heller er slik at Star Wars estetikken er blitt altfor velkjent...

Lenke til kommentar

Få tak i sabelen: Trøkk vekk alle knappene så søylen faller ned, gå opp på knappen, og bruk Force-Speed når den begynner å bevege seg. bli med den ned en etasje, løp opp mot gitteret og litt til siden, og bruk Force-Pull på sabelen rett før gitteret faller ned. Det går kanskje ikke på første forsøk, men er ikke så vanskelig.

Spørsmål to: Gå tilbake, til det store lagerrommet tvers overfor kontrollrommet Jan Ors holder til i, og ta heisen ned i det mørke, mørke rommet. Bruk IR-Briller (eller hva de greiene nå er, de som du ser i mørket med, i alle fall) og leit deg fram til en luftesjakt nede ved gulvet. Vips, ting begynner å skje.

Lenke til kommentar

Jeg har kommet til et sånn samlebånd eller lignende,med et elektrisk skjold rundt.Også masse grønt gørr under der da.Level 2 vil jeg tro.Når jeg hopper oppå båndet,blir jeg zappet ihjel tvert.Har også sprunget rundt omkring som en gal uten å komme videre.

Noen som skjønner hvor jeg er,og kan hjelpe meg videre?

Lenke til kommentar

Joda, tror det. Hvis du er der jeg tror du er:

Gå ut av rommet med båndet, og finn den store stein korridoren (et kryss med en stein korridor den ene veien, og noen metall/rør ring den andre) Her skal det gå noen automatiske laste - sveve - ting. Gå den veien disse kommer fra, og pass deg for hullene i bakken. Her er det noen skrå steinformasjoner, og den nærmest enden skal du opp på, og så forsøke å komme deg opp på svevetingene. Det er He&/@&es vanskelig. (husker ikke helt hvem av "klippene" jeg til slutt lyktes med) Uansett, når du endelig kommer deg opp på svevetingen, så skal hoppe av igjen når de flyr forbi en avsats til venstre for retningen de flyr i (rett etter den første svingen)

Jeg prøvde først å hoppe på før den kom ut av det rommet, men da blir man grilla. Hvis du blir lei av å hoppe har jeg hørt at god mode skal virke der, men det har jeg ikke prøvd sjøl.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...