Herr Brun Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Jeg hører mye snakk om papst-vifter, og det hjelper ikke mye å søke på det. Hva i all verden er det? og hva er forskjellen på en papst-vifte og en vanlig vifte? På forhånd takk Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Papst er en av de bedre vifte produsentene , link Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Papst er et viftemerke, og grunnen til at mange nevner de er at de er kjent for å produsere støysvake vifter. de selges bla på www.microplex.no Lenke til kommentar
OogaBooga Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 (endret) Dette er vifter som er stillere enn mange andre. Bruker 4 slike på min store radiator. Hadde to av dem på ene strømforsyningen min før jeg bygget om til vannkjølt. Her er en link til den stilleste: Komplett Endret 12. april 2004 av OogaBooga Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 (endret) Hmmm, tusen takk. Jeg er relativt fersk med data... Endret 15. april 2004 av Herr Brun Lenke til kommentar
PapstSkalle Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Hmmm, tusen takk. Jeg er relativt fersk på data... Papstskalle! Lenke til kommentar
PapstSkalle Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 greit. jeg har dårlig humor, men kan dere ikke late som dere ler iallefall? Lenke til kommentar
PapstSkalle Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Ettersom jeg faktisk har PapstSkalle som nick, føler jeg meg herved skikkelig lite velkommen. Bra jobba! Eller er dere faktisk interessert i å få nye deltakere på forumet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå