Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
g33k factor 1  :scared:

I live for the g33ks

 

men er det ingen som tør å drille en dyrere CPU en meg her eller

 

noe i P4 3.0 eller Athlon 64 her :devil:

Hadde turt å borre i p4 3.4 ee jeg, om eieren var en fjortiss uten kraft i seg :p

bare venter på at OVK skal brenne sin nye XP 2600

 

har ikke lyst å drill min XP 2500 (ulåst)

 

men en pentium hadde gjort seg, de er vel litt mindre enn AMD sine CPUer?!

 

ja ja skal se hva jeg får gjort med noe rambrikker

Lenke til kommentar
en ting jeg har funnet ut er at det ikke er noe bra å sperre opp øya og riste fort på hodet hver gang noen spør om du vet noe om PC  :p

 

mye mer stil å være übergeek enn å være skapgeek  :yes:

Det stemmer! Selv om jeg aldri har prøvd meg som skap-geek.

Liker ikke sånt. Skapet skal innholder litt tøy og pc deler. :p

 

Kanksje jeg skal lage en nerde gave til dama i bursdagspresang?

Finne frem en gammel 256ddr brikke å lage piering av den..? :p

DA hadde hun nok (ikke) blitt glad..

Lenke til kommentar

joa.. det er jo forsåvidt massevis av dippedutter på et HK som kanskje kan tas av og brukes til ett eller annet.. kanskje sikringer funker bra som øreringer og pearcing? hvem vet.. har ikke sett noen som har prøvd :p

 

kunne kanskje modda en liten "winbond"-chip inn i panna.. veit ikke helt om det hadde slått an ute på byen men..

Lenke til kommentar
Knekk ut core og bruk det som kjede. Da går det ann. Tviler på du/dere ville brukt den som kjede med den kolossen rundt halsen. Alle pinnene må jo skrape deg opp på 2 sec.

Jeg er enig med bamsefar. En hel cpu kommer du nok aldri til å bruke, bare på lan som noen sier. Men med bare core som kjede så kan du bruke den hver dag, og da har den litt mer stil over seg. Og bare andre geeks vet virkelig hva det er du går med. Hadde vært kult å gå rundt med en barton kjerne rundt halsen.

 

*Ser ondt ned på datamaskinen som har en XP 2500+ i seg*

Lenke til kommentar
Knekk ut core og bruk det som kjede. Da går det ann. Tviler på du/dere ville brukt den som kjede med den kolossen rundt halsen. Alle pinnene må jo skrape deg opp på 2 sec.

Jeg er enig med bamsefar. En hel cpu kommer du nok aldri til å bruke, bare på lan som noen sier. Men med bare core som kjede så kan du bruke den hver dag, og da har den litt mer stil over seg. Og bare andre geeks vet virkelig hva det er du går med. Hadde vært kult å gå rundt med en barton kjerne rundt halsen.

 

*Ser ondt ned på datamaskinen som har en XP 2500+ i seg*

SYKE mann :p

Lenke til kommentar
JEG SIER DRILL IVEG

 

lenge leve nerdene

 

ååå det ver godt å få det ut

skal se om jeg får lagt noe annet av det jeg har her!!!

 

neon som kunne tenkt seg en HDD kjede eller en ram kjede (rambånd)

haha, rambånd. Jeg kunne kanskje tatt sdram, eller edo ram (de er små) og hadd rundt halsen.. Eller hatt armbånd av rambrikker (ta dremel og skjere ut de svarte chippene). kunne fungert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...