Simon Aldra Skrevet 21. april 2004 Rapporter Del Skrevet 21. april 2004 en ting jeg har funnet ut er at det ikke er noe bra å sperre opp øya og riste fort på hodet hver gang noen spør om du vet noe om PC mye mer stil å være übergeek enn å være skapgeek Lenke til kommentar
the animal Skrevet 21. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. april 2004 g33k factor 1 I live for the g33ks men er det ingen som tør å drille en dyrere CPU en meg her eller noe i P4 3.0 eller Athlon 64 her Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 21. april 2004 Rapporter Del Skrevet 21. april 2004 g33k factor 1 I live for the g33ks men er det ingen som tør å drille en dyrere CPU en meg her eller noe i P4 3.0 eller Athlon 64 her Hadde turt å borre i p4 3.4 ee jeg, om eieren var en fjortiss uten kraft i seg Lenke til kommentar
the animal Skrevet 21. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. april 2004 g33k factor 1 I live for the g33ks men er det ingen som tør å drille en dyrere CPU en meg her eller noe i P4 3.0 eller Athlon 64 her Hadde turt å borre i p4 3.4 ee jeg, om eieren var en fjortiss uten kraft i seg bare venter på at OVK skal brenne sin nye XP 2600 har ikke lyst å drill min XP 2500 (ulåst) men en pentium hadde gjort seg, de er vel litt mindre enn AMD sine CPUer?! ja ja skal se hva jeg får gjort med noe rambrikker Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 21. april 2004 Rapporter Del Skrevet 21. april 2004 en ting jeg har funnet ut er at det ikke er noe bra å sperre opp øya og riste fort på hodet hver gang noen spør om du vet noe om PC mye mer stil å være übergeek enn å være skapgeek Det stemmer! Selv om jeg aldri har prøvd meg som skap-geek. Liker ikke sånt. Skapet skal innholder litt tøy og pc deler. Kanksje jeg skal lage en nerde gave til dama i bursdagspresang? Finne frem en gammel 256ddr brikke å lage piering av den..? DA hadde hun nok (ikke) blitt glad.. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 21. april 2004 Rapporter Del Skrevet 21. april 2004 jeg har en p4 i nøkkel ringen, har tatt bilder, sorry men finner ikke USB kabelen . Så fort jeg finner den så slenger jeg ut bilder Lenke til kommentar
the animal Skrevet 21. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. april 2004 jeg har en p4 i nøkkel ringen, har tatt bilder, sorry men finner ikke USB kabelen . Så fort jeg finner den så slenger jeg ut bilder KEEP IT UP post bilde Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 21. april 2004 Rapporter Del Skrevet 21. april 2004 Det ble lit4t dårlige bilder, pga problemer med lys.. Lenke til kommentar
the animal Skrevet 21. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. april 2004 godt gjort uansett Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 21. april 2004 Rapporter Del Skrevet 21. april 2004 av en eller annen grunn er det aldri cpu'ene jeg svir av, men hovedkortene.. (mulig jeg er litt brutal med PC-delene mine..) kan ikke tenke meg at et HK ville gjort seg noe særlig rundt halsen eller som nøkkelring.. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 21. april 2004 Rapporter Del Skrevet 21. april 2004 av en eller annen grunn er det aldri cpu'ene jeg svir av, men hovedkortene.. (mulig jeg er litt brutal med PC-delene mine..)kan ikke tenke meg at et HK ville gjort seg noe særlig rundt halsen eller som nøkkelring.. heng det på veggen Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 21. april 2004 Rapporter Del Skrevet 21. april 2004 pentium 4, heatspreadern er ok å ha som nøkkelring.. liten og tøff.. og lett å borre i . Jeg har enda ikke mekka å bore i keramikk cpuer.. eller hva disse lilla greiene kalles. jeg har pørvd men da bare kjører boret rundt som en villbass.. Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 21. april 2004 Rapporter Del Skrevet 21. april 2004 joa.. det er jo forsåvidt massevis av dippedutter på et HK som kanskje kan tas av og brukes til ett eller annet.. kanskje sikringer funker bra som øreringer og pearcing? hvem vet.. har ikke sett noen som har prøvd kunne kanskje modda en liten "winbond"-chip inn i panna.. veit ikke helt om det hadde slått an ute på byen men.. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 21. april 2004 Rapporter Del Skrevet 21. april 2004 Knekk ut core og bruk det som kjede. Da går det ann. Tviler på du/dere ville brukt den som kjede med den kolossen rundt halsen. Alle pinnene må jo skrape deg opp på 2 sec. Jeg er enig med bamsefar. En hel cpu kommer du nok aldri til å bruke, bare på lan som noen sier. Men med bare core som kjede så kan du bruke den hver dag, og da har den litt mer stil over seg. Og bare andre geeks vet virkelig hva det er du går med. Hadde vært kult å gå rundt med en barton kjerne rundt halsen. *Ser ondt ned på datamaskinen som har en XP 2500+ i seg* Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 22. april 2004 Rapporter Del Skrevet 22. april 2004 Knekk ut core og bruk det som kjede. Da går det ann. Tviler på du/dere ville brukt den som kjede med den kolossen rundt halsen. Alle pinnene må jo skrape deg opp på 2 sec. Jeg er enig med bamsefar. En hel cpu kommer du nok aldri til å bruke, bare på lan som noen sier. Men med bare core som kjede så kan du bruke den hver dag, og da har den litt mer stil over seg. Og bare andre geeks vet virkelig hva det er du går med. Hadde vært kult å gå rundt med en barton kjerne rundt halsen. *Ser ondt ned på datamaskinen som har en XP 2500+ i seg* SYKE mann Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 24. april 2004 Rapporter Del Skrevet 24. april 2004 JEG SIER DRILL IVEG lenge leve nerdene ååå det ver godt å få det ut skal se om jeg får lagt noe annet av det jeg har her!!! neon som kunne tenkt seg en HDD kjede eller en ram kjede (rambånd) haha, rambånd. Jeg kunne kanskje tatt sdram, eller edo ram (de er små) og hadd rundt halsen.. Eller hatt armbånd av rambrikker (ta dremel og skjere ut de svarte chippene). kunne fungert. Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 24. april 2004 Rapporter Del Skrevet 24. april 2004 Disse kan jo også brukes som trofeer .... på hvor mange cpuer du har tatt knekken på Lenke til kommentar
MADsen Skrevet 24. april 2004 Rapporter Del Skrevet 24. april 2004 hatt sånn militær smykke der det står navn og personnr? osv. bare en cpu (hvorfor ikke knekke av pinsene? da gjør det ikke så vondt) så når/hvis man dør og folk/politiet skal sjekke hvem du er så skriver de ned ex. AMD64 3400+! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå