Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kansje jeg skal ta p4 prosessoren min og gjøre slik? det så jo ganske bra nerd ut :)

den virker faktisk også

du VÅGER ikke å røre den stakkars forsvarsløse p4 prosessoren :devil:

:laugh::laugh:

jo, jeg gjør faktisk det, men om noen skulle komme på å gi meg 4 RD-ram brikker, evt 2 termineringer og 2 brikker, så skal den leve, men ellers har jeg 0 bruk for den.

Lenke til kommentar
kansje jeg skal ta p4 prosessoren min og gjøre slik? det så jo ganske bra nerd ut :)

den virker faktisk også

du VÅGER ikke å røre den stakkars forsvarsløse p4 prosessoren :devil:

:laugh::laugh:

jo, jeg gjør faktisk det, men om noen skulle komme på å gi meg 4 RD-ram brikker, evt 2 termineringer og 2 brikker, så skal den leve, men ellers har jeg 0 bruk for den.

du kunne jo solgt den......

Lenke til kommentar
kansje jeg skal ta p4 prosessoren min og gjøre slik? det så jo ganske bra nerd ut :)

den virker faktisk også

du VÅGER ikke å røre den stakkars forsvarsløse p4 prosessoren :devil:

:laugh::laugh:

jo, jeg gjør faktisk det, men om noen skulle komme på å gi meg 4 RD-ram brikker, evt 2 termineringer og 2 brikker, så skal den leve, men ellers har jeg 0 bruk for den.

du kunne jo solgt den......

før du driller den SKALL du overklokke den: 2 TH3 MAX!!

Lenke til kommentar

skulle gjerne klokket den, men den eneste p4 pcen i huset er min far sin, og den er _FREDET_.. fikk såvidt lov til å sette ny hardisk i den!!

 

så om det er noen i bergensområdet som har lyst til å hjelpe meg ut med hk og ram, så klokker jeg gjerne til de ikke er noe igjenn av p4en min. som takk forhjelpen har jeg en halv EDO-ramm-nøkkelring som du kan få

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...