CaNaBiS Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 Den der var niice=)=) Keep up the good work! ;D med hva da svi prossesorer??? det kan bli litt dyrt!! Nei, men lage geek stæsh:P jævli genialt å ha på LAN da.. ka blir d neste? Ring med vifte på? Armbånd av jumpere eller kansje en fin shorte av rambrikker ;=) Lenke til kommentar
OVK Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 The animal: Takk for at du fikk posta bildet av kjedet mitt a,hehe Lenke til kommentar
notarget Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 Det var nerdefaktor ja Har gjort det samme selv, men det var på en AMD Athlon 64 3400+ Lenke til kommentar
OVK Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 [quote name='notarget' date='18/04/2004 : 19:47'] Det var nerdefaktor ja Har gjort det samme selv, men det var på en AMD Athlon 64 3400+ [/quote] Har du bilde av den??? Lenke til kommentar
Mortsun Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 overlegent, stå på.... Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 haha noe sånt no så jeg på TG, men jeg tror de hadde P3 eller no da! Lenke til kommentar
ExuZ Skrevet 19. april 2004 Rapporter Del Skrevet 19. april 2004 kansje jeg skal ta p4 prosessoren min og gjøre slik? det så jo ganske bra nerd ut den virker faktisk også du VÅGER ikke å røre den stakkars forsvarsløse p4 prosessoren jo, jeg gjør faktisk det, men om noen skulle komme på å gi meg 4 RD-ram brikker, evt 2 termineringer og 2 brikker, så skal den leve, men ellers har jeg 0 bruk for den. Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 19. april 2004 Rapporter Del Skrevet 19. april 2004 Gi den til meg. Eventuelt selg den. Er jo mange som kunne tenkt seg en P4.. Lenke til kommentar
ExuZ Skrevet 19. april 2004 Rapporter Del Skrevet 19. april 2004 ja, skjønner at det er mange som vil ha en p4, men ikke denne, eller om noen vil ha den så er det kun et mål for øyet,, og drepe den-- p4 1,4ghz holder ikke langt nålenger :/ Lenke til kommentar
Campyy Skrevet 20. april 2004 Rapporter Del Skrevet 20. april 2004 kansje jeg skal ta p4 prosessoren min og gjøre slik? det så jo ganske bra nerd ut den virker faktisk også du VÅGER ikke å røre den stakkars forsvarsløse p4 prosessoren jo, jeg gjør faktisk det, men om noen skulle komme på å gi meg 4 RD-ram brikker, evt 2 termineringer og 2 brikker, så skal den leve, men ellers har jeg 0 bruk for den. du kunne jo solgt den...... Lenke til kommentar
ExuZ Skrevet 20. april 2004 Rapporter Del Skrevet 20. april 2004 og hvor mye tjener jeg på det? 100? tviler 50 kansje! det er svært gå som gidder å spandere noe penger på en så gammel og dårlig prosessor. den har ikke engang 533mhz bus, bare 400 Lenke til kommentar
the animal Skrevet 20. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. april 2004 JEG SIER DRILL IVEG lenge leve nerdene ååå det ver godt å få det ut skal se om jeg får lagt noe annet av det jeg har her!!! neon som kunne tenkt seg en HDD kjede eller en ram kjede (rambånd) Lenke til kommentar
MagE Skrevet 20. april 2004 Rapporter Del Skrevet 20. april 2004 kansje jeg skal ta p4 prosessoren min og gjøre slik? det så jo ganske bra nerd ut den virker faktisk også du VÅGER ikke å røre den stakkars forsvarsløse p4 prosessoren jo, jeg gjør faktisk det, men om noen skulle komme på å gi meg 4 RD-ram brikker, evt 2 termineringer og 2 brikker, så skal den leve, men ellers har jeg 0 bruk for den. du kunne jo solgt den...... før du driller den SKALL du overklokke den: 2 TH3 MAX!! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. april 2004 Rapporter Del Skrevet 20. april 2004 mounte hovedkort på ein flosshatt? Lenke til kommentar
Steikern Skrevet 20. april 2004 Rapporter Del Skrevet 20. april 2004 hehe dritt stilli.... Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 21. april 2004 Rapporter Del Skrevet 21. april 2004 Nice hehe Fant en CPU på veien for en dag siden. Jeg tror det er en CPU fra en 486, noen som kan bekrefte dette? Til trådstarter: Hvordan kom du deg gjennom CPU? (tror ikke sløydlærer merket ødelagt borr ) Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 21. april 2004 Rapporter Del Skrevet 21. april 2004 (endret) hehe.. les hva som står der 486. med andre ord en 486 prosessor DX2. gikk fra hele 50 sterke MHz og oppover. du fikk faktisk en 66 utgave også. (edit: litt lite info. ) Endret 21. april 2004 av Breiker Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 21. april 2004 Rapporter Del Skrevet 21. april 2004 ser ut som jeg får stjele iden og så mekke noe av min svidde xp2000 Lenke til kommentar
ExuZ Skrevet 21. april 2004 Rapporter Del Skrevet 21. april 2004 skulle gjerne klokket den, men den eneste p4 pcen i huset er min far sin, og den er _FREDET_.. fikk såvidt lov til å sette ny hardisk i den!! så om det er noen i bergensområdet som har lyst til å hjelpe meg ut med hk og ram, så klokker jeg gjerne til de ikke er noe igjenn av p4en min. som takk forhjelpen har jeg en halv EDO-ramm-nøkkelring som du kan få Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 21. april 2004 Rapporter Del Skrevet 21. april 2004 en ting jeg har funnet ut er at det ikke er noe bra å sperre opp øya og riste fort på hodet hver gang noen spør om du vet noe om PC mye mer stil å være übergeek enn å være skapgeek Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå