the animal Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 Den der var niice=)=) Keep up the good work! ;D med hva da svi prossesorer??? det kan bli litt dyrt!! Lenke til kommentar
imastard Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 über geek... bra at det var ein amd ikkje ein pentium Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Jeg tror aldri jeg ville gått med det der i det hele tatt, i fare for å bli stempla som übergeek. Så du foretrekker å være skap-geek? Må låse du deg inne før du tørr å dra frem OK's forum, og andre nerde forums? Nei, da vil jeg heller stå frem som den geeken jeg er. Og være stolt av det. OH, ja, jeg har faktisk dame også. Tro det eller ei. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 tenkte på det samme når jeg oppgraderte pc`n, men tenkte litt... den riper deg opp hvis du faller på den, så får du en cpu festet ett i halsen eller andre steder... Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Tja. Det blir jo ikke værre enn ett vanlig skrubbsår. Og så faller jeg skjeldet. Men det er jo ikke værre enn å droppe den når man skal på fylla. =Þ Tror jeg skal lage meg en slik en jeg. Hadde vært stas. Lenke til kommentar
MADsen Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 hadde jeg gått med sånn hadde folk bare ledd av meg....(noen som har en sånn som de vil låne til meg? ska på lan om 6timer.. ) Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 (endret) En hver nerd med respekt for seg selv har iallfall en utgått pc som de kan ofre cpu'n til noe nytt og morro. Edit: Mulig folk hadde ledd aav meg også. Men jeg hadde vel brydd meg null. Jeg er nerd, og det kan jeg stå for. Enkelt å greit. Liker ikke skap-nerder! Endret 16. april 2004 av nikk0 Lenke til kommentar
holyman Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Det virker som en genial ide å lage slike og selge dem på lan .. *løpe i skapet å gjemme seg* Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Har selv en halv edo-ram brikke på nøkkel knippa, nøkkelen ble så ensom, så det eneste riktige var å gi han en venn. Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Forløpig har jeg holdt prosessorer på/i PC`n jeg (hint: CPU`n i avataren er på fronten av kassa....) Lenke til kommentar
insider Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 ikke mange som har et slikt kjede i hvertfall Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Jeg vil ha ett sånt kjede. Må bare finne drillen og et godt bor. CPU'n er jo ikke akkurat myk. Lenke til kommentar
the animal Skrevet 16. april 2004 Forfatter Del Skrevet 16. april 2004 ikke mange som har et slikt kjede i hvertfall ikke i XP 2500 iallfall men det har kompisen min skal se om jeg klarer å brenne min CPU også NOT Lenke til kommentar
ExuZ Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 kansje jeg skal ta p4 prosessoren min og gjøre slik? det så jo ganske bra nerd ut den virker faktisk også Lenke til kommentar
the animal Skrevet 16. april 2004 Forfatter Del Skrevet 16. april 2004 kansje jeg skal ta p4 prosessoren min og gjøre slik? det så jo ganske bra nerd ut den virker faktisk også klokk den til helv*te først a Lenke til kommentar
insider Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 kansje jeg skal ta p4 prosessoren min og gjøre slik? det så jo ganske bra nerd ut den virker faktisk også klokk den til helv*te først a eller så kan du gi den til meg Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Forløpig har jeg holdt prosessorer på/i PC`n jeg (hint: CPU`n i avataren er på fronten av kassa....) kul casemodd Lenke til kommentar
Campyy Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 kansje jeg skal ta p4 prosessoren min og gjøre slik? det så jo ganske bra nerd ut den virker faktisk også du VÅGER ikke å røre den stakkars forsvarsløse p4 prosessoren Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Tror en P4 hadde passet bedre som halssmykke.. den er mye minde enn en XP2500 Den er bare lekker for å si det sånn Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Den som drar fram ein A64 eller IP P4 EE er tøffere enn toget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå