the animal Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 der et pågående prosjekt så ikke helt ferdig ja det er litt simpelt, jeg vet hva syntes dere? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Har du bare brukt innmaten til et annet kabinett eller? Ser ganske bra ut det der.. Hvilket treverk er det? Lenke til kommentar
the animal Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 Har du bare brukt innmaten til et annet kabinett eller? Ser ganske bra ut det der.. Hvilket treverk er det? jeg bruke gamle serverkabinettet til skolen min. et Aopen 80 ett eller annet... det er bare hobby plater som er malt med "mahoybrun" Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Vel, det gjorde seg virkelig med litt treverk ja Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Utrolig fin og classy farge. Og viktigst av alt: TRE Du sa du ikke var ferdig, så da håper jeg at du stealther alt. I samme farge! keep up Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 det så HELT rått ut! Lenke til kommentar
the animal Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 Utrolig fin og classy farge. Og viktigst av alt: TRE Du sa du ikke var ferdig, så da håper jeg at du stealther alt. I samme farge! keep up skal sette en vifte grill i fronten med tid for viften foran får ikke nok luft... kansje åpne veggen til toppen der diskene er for det kommer ikke nok luft opp ditt Lenke til kommentar
MADsen Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 ja det såg bra ut det der.. (du kunne ryddet litt mer opp i kabler?) også ville jeg lagd en plate til å ha mellom viftestyringen og cdrom...den lille sprekken der... men ellers veldig bra! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Synest det så bra ut, men ville farget cdrom og brenner enten sort eller den rødbrune fargen på treverket. Lenke til kommentar
Grev_Rasmus Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Meget pent men du må absolut gjør noe med cd romene!!! stå på Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Ser meget bra ut, men jeg har et spørsmål.. hva er vekten av det hele? virker tungt.. Men bra arbeid det der Lenke til kommentar
the animal Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 Ser meget bra ut, men jeg har et spørsmål.. hva er vekten av det hele? virker tungt.. Men bra arbeid det der sånn da er det veid: ta da bare 21 kg og ja jeg skal farge CD-rommen og SCSI rommen svart ink disket stationen... tenkte på en sånn i den tomme brønnen musketeer: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=LLCU01 eller hva tror dere?? ville det passe med en sånn i fronten for mer luft inn grillen allså http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=AC32021 takker for den gode responsen skal poste noen bilder inni til helgen DA SKAL DERE SE KABEØ VIRRVAR Lenke til kommentar
the animal Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 ok kan poste noen bilder inni kabbiset også da bare si ifra om noen kan komme med noen gode veger å sjule kablene mer!! Hovedkort og alt nederst å kabbiset det verste kabel-virvaret som finnes ligger i toppen her er et bilde i helheten av saken her er festet for vifte innsuget for luft inn i kabbiset har planer om å sljære vekk så mye som mulig her for å øke luft gjennom strømningen opp i kabbiset men som jeg spørte i posten over, ville det sett pent ut med den grillen i fronten eller skal jeg sette noe annet der?? som dere sier så må jeg tette hullet i mitten ved cd rommmen og vifte styringa så om den andre saken jeg linket til ville passse?! hva synts dere om kabel virvaret?? Lenke til kommentar
stidz Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 neh. ryddig der da. du skal se inni boksen min du Lenke til kommentar
monstar Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 nice kabbis men litt rotete da Lenke til kommentar
Jackal Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 jeg har en sånn musketeer i kabben min.... er stor fornøyd med den... litt sterke lys... Lenke til kommentar
Campyy Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Kjempefint kabbinett! mye kabel-rot, men likevel jeg vet ikke helt jeg, men jeg tror det hadde sett finere ut uten plexi i sidedøren...... Lenke til kommentar
the animal Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 (endret) Kjempefint kabbinett! mye kabel-rot, men likevel jeg vet ikke helt jeg, men jeg tror det hadde sett finere ut uten plexi i sidedøren...... ja ja smak og behag men jeg liker plexi-glass jeg da Endret 20. april 2004 av the animal Lenke til kommentar
insider Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 veldig stilig ! Kansje rydde litt serlig gjemme de molex kontaktene (ikke akurat pene å se på) og farg cdrom i tretes farge eller kle de inn med en trebit forran cdromen (vet sikkert hva jeg mener) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå