Zeus Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 hei hvordan tar man opp lyd? Jeg har problemer med å ta opp lyd fra antenne kabelen, noen som vet hvordan man gjør det ? jeg har enda et problem på lur. Hvorfor blir det sort hvit gjennom s-video kabelen? hvordan gjør jeg noe med dette ? Lenke til kommentar
Nismo Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Ta opp lyd: Sjekk at "lydkilde" er satt til Line-in S-video: Du må enable s-video på tv'en din Lenke til kommentar
fondus Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Hmm... jeg har samme kort og problem som deg :sad: dette er merkelig at ikke går, har prøvd alt jeg. det var feil på kortet mitt, festgrea var for kort slit at jeg ikke fikk festa'n til kabinettet. var din også sånn? Lenke til kommentar
Zeus Skrevet 1. april 2002 Forfatter Del Skrevet 1. april 2002 nei, jeg hadde ikke noen problemer med å sette inn kortet. lydkilde er satt til line-in. hva mener du med "enable s-video"? jeg har en VHS spiller som jeg skulle ha koblet til , men så blir det bare sort hvit. det funker helt fint på tv'n med den samme kabelen. i dag oppdaget jeg noe merkerlig: jeg hørte på mp3 samtidig som jeg tok opp fra tv'n, da kom musikken som lyd- Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Videoen din støtter ikke SVHS enkelt og greit. Da blir det svart/hvitt bilde. Lenke til kommentar
eivtorg Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 du må strekke ledningen som følger med fra lyd-out på tvkortet til lyd-inn på lydkortet (eller d intregrerte lydkortet) Sjekk at line inn ikke er muta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå