b0berg Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Når jeg skal kopiere en fil over fra en CD til en HD, kommer denne feilmeldingen opp : Kan ikke kopiere ******* : Parameteren er feil Det er en .exe fil. Noen forslag om hva jeg må gjøre for å få kopiert filen? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Er ikke tilfeldigvis en fil med en "norsk" bokstav (æøå) i filnavnet? Har hatt lignende feil ved kopiering av filer over nettverk. Jeg setter alltid OEMCP i registret til 850 så fungerer det. Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 hvordan setter man OEMCP til 850 da? filen har ingen norske bokstaver.... :/ Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Det gjøres i regedit. Men siden det ikke er snakk om norske bokstaver, så spiller det ingen rolle. Hvis det ikke er noe spesiellt med filnavnet så vet jeg ikke hva problemet er. Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 ok takk uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå