Tr1llobite Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Jeg lurte på hvordan jeg kan overklokke min PIII 500 mhz. Kan noen gi meg litt detaljert info om hvordan, og risikoene ved dette? Forresten, er det noen her som har svidd prosessoren sin p.g.a overklokking? Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Forresten, er det noen her som har svidd prosessoren sin p.g.a overklokking? Så lenge du har god nåkk kjøling så svir du den ikke Lenke til kommentar
ML Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 ser hele den klompen som prosessoren er "i" ut som en nintendo spill brikke som jeg kaller det?? får hvis det er så hadde jeg en slikk, bare at jeg kjørte ei tang i HK. men over til saken: jeg klokket en 450mhz P3 til 552 hvis jeg ikke husker feil, den ble litt ustabil etter hvert så å klokke en 500 skal gå langt ja! bare prøv litt om litt så merker du at den restarter seg hvis du har klokket for mye Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 ser hele den klompen som prosessoren er "i" ut som en nintendo spill brikke som jeg kaller det?? Slot1 kalles den. Lenke til kommentar
ML Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 ser hele den klompen som prosessoren er "i" ut som en nintendo spill brikke som jeg kaller det?? Slot1 kalles den. hehe det kan godt være er ikke heldt inn i denne dataverden Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Start med å finne manualen. Du må sannsynligvis stille junpere fra 100 MHz fsb og oppover. (105, 112, 124, 133 er vel vanlige hopp) (Manualen er greiest å laste ned som PDF fra produsenten sin side. Mellom PCI 1 og 2 så pleier navnet på hovedkortet stå. Søk på dette hos produsenten for å finne manual.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå