Gå til innhold

Prisforskjell på ELkjøp/komplett

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
På hvilken måte? Min VSX609 RDS er maks brukervennlig?

Kanskje din er et unntak, men min kamerats VSX839THXvar helt for***. Maks rotete menyer og slikt. Vet om en som har hatt skikkelige problemer med den nevnte VSXD512S. Det er også en på forumet her som sliter med den.

Endret av cdrom
Lenke til kommentar
Jeg vil heller ambefale deg denne istede får pioneeren. kansje ikke den kraftigste reciveren men den er bra nokk til litt mindre høyttalere, og den er veldig lett og stile inn og sette opp.

http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...s_vartypes_text

DU skjønner jeg trenger en forsterker med 2 optiske lydinnganger, pga 5.1/DTS fra DVD, pluss Satelitten min med 5.1 der og.

Den sonyen har kun 1.

Njaal

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Trolig tok elkjøp inn forsterkeren for lenge siden og må muligens selge den til den prisen for å ikke tape på det. Men om komplett tok inn sine mye seinere så kan de selge til lavere pris fordi deres innkjøpspris var lavere.

Neppe.. Elkjøp får som alle andre priskompentasjoner fra produsentene. Tingen ligger i at Elkjøp kjører en pris på nettet som skal passe alle butikkene. De fra 20 m^2 til de som er store.

Derfor finner man ofte bedre priser hos elkjøp i butikken enn på nettet.

Lenke til kommentar

En ting til. Den reciveren er vel mer eller mindre på vei ut nå. Sist jeg sjekket kostet den 2495 på expert. Det er ikke mye å samle på med andre ord. Kjøp deg en ordentlig reciever som f.eks. Sony STR-DB780QS. Den veier ca. 10 kg mer enn den du ser på, og koster ikke allverden: ca. 4000 kr.

mener selvfølgelig STR-DB790QS

Endret av torkelma
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...